  • 1. Data: 2004-08-15 17:06:13
    Temat: Dziadowska obsługa w Polcardzie
    Od: "Multichemia" <m...@o...pl>

    Mniej więcej półtora miesiąca temu zaprosiłem przedstawiciela "największego
    i najlepszego" akłajera w kraju. Prosta sprawa - dwa terminale do
    zainstalowania w dwu sklepach.
    Po, mniej więcej, miesiącu dzwoni do mnie miła pani i mówi, że jej data
    wpisu wspólnika nie pasuje (trochę za stara). Nieważne, że reszta dokumentów
    (typu NIP i Regon) jest ze świeżutkimi datami. OK. Wysłaliśmy specjalnie na
    tę okoliczność zrobiony nowy wpis.

    Mijają tygodnie... czekamy.. Po trzech tygodniach miła pani znowu dzwoni -
    nowy wpis przeszedł nieco krzywo, czy mogę go wysłać jeszcze raz. OK -
    wysłałem. Po kilku dniach znowu się okazało, że znowu krzywo. Powiedziałem,
    że postaram się wysłać jeszcze raz. I wysłałem: o dziwo podpisy i faxy w
    citibanku były proste,a terminale 7 dni później.

    Piętnuję monopolistę, który olewa klientów.

    Marcin

  • 2. Data: 2004-08-19 07:27:32
    Temat: Re: Dziadowska obsługa w Polcardzie
    Od: "Marcin Kozlowski" <s...@T...I.ZAMIEN.KRESKE.NA.KROPKE.wp_pl>

    Użytkownik "Multichemia" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Piętnuję monopolistę, który olewa klientów.

    przepraszam bardzo... jakiego monopoliste??

    pozdro
    SirmarK