  • 1. Data: 2006-11-22 16:41:45
    Temat: 50 zł gratis do karty Money.pl
    Od: "@dams" <a...@S...onet.pl>

    Osoby, które zamówią kartę Money.pl i spełnią te warunki:
    a.. Zamówią kartę Money.pl
    b.. Uzyskają pozytywną decyzję kredytową
    - do końca grudnia 2006
    c.. Aktywują kartę i wykonają nią 3 transakcje na dowolną kwotę
    - do końca stycznia 2007.
    dostaną 50 zł w prezencie!

    Ich karty zostaną doładowane tą kwotą do połowy lutego 2007.

    więcej:
    http://www.kredyt.org.pl/money/249/13/

    pozdrawiam
    @dams

  • 2. Data: 2006-11-23 01:23:24
    Temat: Re: 50 zł gratis do karty Money.pl
    Od: "Piterson" <p...@h...plum.pl>

    "@dams" <a...@S...onet.pl> napisał(a):
> [...]
    > - do końca stycznia 2007.
    > dostaną 50 zł w prezencie!
    >
    > Ich karty zostaną doładowane tą kwotą do połowy lutego 2007.

    Dodam, że promocja dotyczy 500 pierwszych osób.

    Pozdrawiam,
    Piterson

  • 3. Data: 2006-11-23 06:44:11
    Od: "KBA" <b...@b...pl>

    "Piterson" <p...@h...plum.pl> wrote in message
    pl...
    > Dodam, że promocja dotyczy 500 pierwszych osób.

    skąd ta informacja ??

    pozdro

  • 4. Data: 2006-11-23 10:15:48
    Od: gornik <g...@g...w.pl>

    Osoba zwana "KBA" <b...@b...pl> napisała:

    >skąd ta informacja ??
    Pewnie z regulaminu promocji (par.1 pkt.1):
    http://www.kredyt.org.pl/o/money/d/regulamin_promocj
    i_50zl.pdf
    --
    Górnik | "Więc kimże w końcu jesteś ?
    mail-to(rot13): | - Jam częścią tej siły

  • 5. Data: 2006-11-23 11:35:52
    Od: "Piterson" <p...@h...plum.pl>

    "KBA" <b...@b...pl> napisał(a):

    > "Piterson" <p...@h...plum.pl> wrote in message
    pl...

    > skąd ta informacja ??
    >
    > pozdro

    Z regulaminu tej promocji...

  • 6. Data: 2006-11-23 11:37:48
    Od: "Piterson" <p...@h...plum.pl>

    "KBA" <b...@b...pl> napisał(a):

    > "Piterson" <p...@h...plum.pl> wrote in message
    pl...

    > skąd ta informacja ??
    >
    > pozdro

    Z regulaminu tej promocji...

  • 7. Data: 2006-11-23 15:09:23
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    Użytkownik "@dams" <a...@S...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > b.. Uzyskają pozytywną decyzję kredytową
    > - do końca grudnia 2006
    > c.. Aktywują kartę i wykonają nią 3 transakcje na dowolną kwotę

    Niech zrobia te karte latwo dostepna, a potem robia promocje. Mam 20-mies do
    konca zatrudnienia i tej karty nie moglem otrzymac, wymagaja min.26-mies.
    Poza tym w BZWBK w placowkach dezinformuja na temat tej karty(ale to juz
    temat na inny watek). W Lukasie dostalem karte bez problemu, gdyz wymagaja
    tylko 13-mies. Niektore banki wcale nie wymagaja zaswiadczenia o dochodach.
    Do portalu Money napisalem, zeby wyraznie zaznaczyli na stronie, ze wymagany
    jest dlugi okres zatrudnienia, ale odpowiedzi nie dostalem. Ten portal to
    podobnie jak TVN, mowi to co w danej chwili jest wygodne i przynosi profity.

  • 8. Data: 2006-11-23 17:14:08
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    "@dams" <a...@S...onet.pl> writes:

    > Osoby, które zamówią kartę Money.pl i spełnią te warunki:
    > a.. Zamówią kartę Money.pl

    Tzn. trzeba zamowic dwie karty? :-)
    --
    Krzysztof Halasa

  • 9. Data: 2006-11-23 17:15:36
    Od: "MarekZ" <m...@t...irc.pl>

    > Tzn. trzeba zamowic dwie karty? :-)

    Właściwie można by to nawet potraktować jako pętlę nieskończoną...

    marekz

  • 10. Data: 2006-11-23 20:41:06
    Od: Biod <c...@o...pl>

    > Osoby, które zamówią kartę Money.pl i spełnią te warunki:
    > a.. Zamówią kartę Money.pl
    > b.. Uzyskają pozytywną decyzję kredytową

    Czy wymagają zaświadczenia o zarobkach, czy wystarczy, ze np mam kartę w
    innym banku i z niej rezygnuję?

    Biod