  • 1. Data: 2006-11-22 13:01:59
    Temat: Przeniesienie IKE
    Od: "wm" <m...@p...fm>

    Witam!
    Rozwazam w najblizszym czasie przeniesienie swojego IKE z mBanku do
    ktoregos z IKE przy TFI. Czy ktos przeprowadzal juz taka operacje? Od
    czego zaczac?
    Dziekuje za wskazowki z gory?
    WM

  • 2. Data: 2006-11-22 13:25:31
    Temat: Re: Przeniesienie IKE
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    wm wrote:
    > Witam!
    > Rozwazam w najblizszym czasie przeniesienie swojego IKE z mBanku do
    > ktoregos z IKE przy TFI. Czy ktos przeprowadzal juz taka operacje? Od
    > czego zaczac?

    O ile mnie pamięć nie myli to

    1.zadzwoniłem do mBanku, żeby zamówić formularz wypłaty transferowej.
    UWAGA: trzeba bardzo uważać przy rozmowie z mLinką, bo moja chciała
    radośnie mi IKE zlikwidować, więc trzeba jej powtarzać, że chodzi o
    wypłatę transferową i upewnić się, że zrozumiała.

    2. następnie w BZWBK podpisałem umowę (przenosiłem sie do arki), nie
    pamiętam, jak w zaznaczyłem, że chcę, zeby wszystkie transferowane
    pieniądze trafiły do Arki Akcji. Na tej umowie był podany numer konta,
    na który mają wpłynąć pieniądze.

    3. ten numer konta (+oczywiście nazwę instytucji) trzeba wpisać na
    otrzymanym z mBanku(czy ze skarbca?) pisemku.

    4. Wypełniony formularz trzeba odesłać.

    Po jakimś czasie (dośc długim - chyba dlatego, ze byłem jednym z
    pierwszych, o ile nie pierwszym "transferowym") na moim koncie w Arce
    pojawiły się jednostki, a w mBanku nastąpiła "zmiana salda" do 0

    KJ

  • 3. Data: 2006-11-22 13:51:41
    Od: "wm" <m...@p...fm>

    Kamil Jońca napisał(a):

> [...]
    > pierwszych, o ile nie pierwszym "transferowym") na moim koncie w Arce
    > pojawiły się jednostki, a w mBanku nastąpiła "zmiana salda" do 0

    dziekuje bardzo!
    wm