  • 1. Data: 2013-01-25 13:13:26
    Temat: 5% u Synecka
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    Czy aby SyneCek dał 5% cofki -- należy wlać mu [do kieliszka] tu tałzen?
    Pytam, bo pamiętam jakiś wątek, którego sensu nie pojąłem. Czy jeśli nie
    będzie lania do SyneCka -- nie będzie też cofki? Mam do zapłacenia OC za
    [nieruchomy?] samochód i chcę, ażeby SyneCek zwrócił mi 5%. :) Czy muszę
    wlać SyneCkowi, czy nie, aby dał mi 5% keszbeku?

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 2. Data: 2013-01-25 18:59:30
    Temat: Re: 5% u Synecka
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    napisał w wiadomości news:kdtsta$pl9$1@node2.news.atman.pl...
> [...]
    > [nieruchomy?] samochód i chcę, ażeby SyneCek zwrócił mi 5%. :) Czy muszę
    > wlać SyneCkowi, czy nie, aby dał mi 5% keszbeku?

    Przelewanie pensji, utrzymywanie odpowiedniego salda na ROR lub odpowiednie
    saldo lokat oraz chyba jeszcze opcja z zadluzeniem sie...
    Przelewy zwykle z innych bankow nie sa podstawa do zwrotow, gdzies na
    stronie jest pewnie dokladny regulamin, ale nie chce mi sie szukac

  • 3. Data: 2013-01-25 20:25:52
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 25 stycznia 2013 18:59:30 UTC+1 użytkownik Krzysztof napisał:

> [...]
    >
    > Przelewy zwykle z innych bankow nie sa podstawa do zwrotow, gdzies na
    >
    > stronie jest pewnie dokladny regulamin, ale nie chce mi sie szukac

    A jak synec odróżni przelew zwykły od przelewu pensji?
    "Dokładnego regulaminu" w tej kwestii nie ma.

  • 4. Data: 2013-01-26 01:00:45
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Krzysztof" 5102c808$0$1229$6...@n...neostrada.pl

> [...]
    > Przelewy zwykle z innych bankow nie sa podstawa do zwrotow, gdzies na stronie jest
    pewnie dokladny regulamin, ale nie chce mi sie

    Musi to być przelew z firmowego konta?
    Pamiętam, że może to być 50 złotych.
    [już i tak dużo zarabiam -- 310 leję
    profilaktycznie wiewiórkom z firmowego, obok 5100 z RORu]

    Miesiąc zaczyna się 01 dnia i kończy ostatniego?
    (W BGZ chyba jest 29 do 28 następnego miesiąca)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 5. Data: 2013-02-06 20:40:16
    Od: "Krzysztof 'kw1618' (W-wa)" <a...@m...www.pl>

    Dnia Fri, 25 Jan 2013 13:13:26 +0100, Eneuel Leszek Ciszewski napisał(a):

> [...]
    > [nieruchomy?] samochód i chcę, ażeby SyneCek zwrócił mi 5%. :) Czy muszę
    > wlać SyneCkowi, czy nie, aby dał mi 5% keszbeku?

    średnie saldo z miesiąca ma wynieść 1500 zł czyli w lutym który ma 28 dni
    wystarczy 42000 zł w poniedziałek wpłacić, we wtorek wypłacić

    można 21000 przetrzymać przed 2 dni
    albo 14000 zł przez 3 dni

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
    http://foto.3mam.net/u2012/Grodzisk_Mazowiecki/slide
    s/1022.php

  • 6. Data: 2013-02-09 17:00:38
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Krzysztof 'kw1618' (W-wa)" 5112b1a9$0$26683$6...@n...neostrada.pl

    > średnie saldo z miesiąca ma wynieść 1500 zł czyli w lutym który ma 28 dni
    > wystarczy 42000 zł w poniedziałek wpłacić, we wtorek wypłacić

    > można 21000 przetrzymać przed 2 dni
    > albo 14000 zł przez 3 dni

    A wlanie tam wypłaty (50 złotych z tytułem: 'Wynagrodzenie') nie wystarczy?

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 7. Data: 2013-02-09 17:06:41
    Od: matebe <m...@g...com>

    W dniu sobota, 9 lutego 2013 17:00:38 UTC+1 użytkownik Eneuel Leszek Ciszewski
    napisał:
    > "Krzysztof 'kw1618' (W-wa)" 5112b1a9$0$26683$6...@n...neostrada.pl

    > A wlanie tam wypłaty (50 złotych z tytułem: 'Wynagrodzenie') nie wystarczy?
    >

    > --
    >
    > .`'.-. ._. .-.
    >
    > .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'
    >
    > `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`.,
    >
    > o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/....

    Zrobiłeś tak w styczniu? 15 lutego będzie pierwszym zwrotem cashbacku z nowymi
    zasadami, jak go dostaniesz, daj znać, to w drugiej połowie lutego pieniążki pracować
    będą gdzieś indziej ;)

  • 8. Data: 2013-02-09 17:15:31
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "matebe" 5...@g...co

    : Zrobiłeś tak w styczniu? 15 lutego będzie pierwszym zwrotem
    : cashbacku z nowymi zasadami, jak go dostaniesz, daj znać,
    : to w drugiej połowie lutego pieniążki pracować będą gdzieś
    : indziej ;)

    W styczniu nie kupowałem z SyneCkiem via net.
    W lutym kupiłem OC.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 9. Data: 2013-02-09 17:30:18
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    "matebe" 5...@g...co

> [...]
    : to w drugiej połowie lutego pieniążki pracować będą gdzieś
    : indziej ;)

    > W styczniu nie kupowałem z SyneCkiem via net.

    Ja tak zrobiłem w styczniu, to dam znać gdybym nie dostał (nie spodziewam
    się tego).

    Przy czym uważam, że nie uchodzi uczestnikom tej grupy przelewać jako
    wynagrodzenia 50 zł. Ja tam użyłem do tego celu około 9500 zł. (nieokrągłej
    kwoty). A co. W końcu Alior (o ile nie zbankrutuje) w końcu kiedyś pewnie
    dopracuje się procedur kredytowych on-line, czegoś w rodzaju OdC. I po co
    sobie samemu sypać gwoździe pod opony wynagrodzeniem 50 zł? :) No chyba że
    ktoś jest pewny, że ofertą kredytową Aliora nie będzie zainteresowany.

    A IMO dniem zwrotu w lutym będzie 14, a nie 15 lutego.

  • 10. Data: 2013-02-09 20:59:16
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "MarekZ" kf5tis$jj0$...@s...cyf-kr.edu.pl

> [...]
    wynagrodzeniem 50 zł? :) No chyba że ktoś jest pewny,
    > że ofertą kredytową Aliora nie będzie zainteresowany.

    ,---------------------------------------------------
    ----,
    | Mille jeszcze nie dokończył sporu prowadzonego ze mną |
    | o jedną kredytówkę (tę rumieniącą się) a już postawił |
    | kolejna ofertę -- karta kredytowa na ponad 23 tałzeny |
    | plnów. :) Do tego jakieś limity na koncie (czy kancie |
    | -- już nie pamiętam dokładnie, gdyż mam słabą pamięć) |
    | w wysokości bodajże przekraczającej 40 tałzenów zł... |
    '---------------------------------------------------
    ----'

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

    ,---------------------------------------------------
    ----------,
    | Postscriptum: Do tych, którzy dniami i nocami zanoszą modły |
    | do swoich bożków, prosząc ich o to, aby widać |
    | było, że kantuję, ;) kieruję znany_cytat/znane_powiedzenie: |

    Cytat jest lepszy od argumentu...

    http://www.youtube.com/watch?v=EdmZYu9Lths

    Ja nigdy nie kłamię? Oczywiście czasami kłamię -- ale dlatego, że:

    -- nigdy nie można obejść się bez przybliżeń/zaokrągleń
    (nigdy żaden pomiar nie jest wolny od jakiegoś błędu)
    -- nie zawsze znam prawdę
    -- czasami żartuję

    Jednak zwykle ;) nie podpieram się kłamstwami. :)