    From: "MarekZ" <b...@a...w.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: 5% u Synecka
    Date: Sat, 9 Feb 2013 17:30:18 +0100

    dyskusyjnych:kf5sn6$1lp$...@n...news.atman.pl...

    "matebe" 5...@g...co

    : Zrobiłeś tak w styczniu? 15 lutego będzie pierwszym zwrotem
    : cashbacku z nowymi zasadami, jak go dostaniesz, daj znać,
    : to w drugiej połowie lutego pieniążki pracować będą gdzieś
    : indziej ;)

    > W styczniu nie kupowałem z SyneCkiem via net.
    > W lutym kupiłem OC.

    Ja tak zrobiłem w styczniu, to dam znać gdybym nie dostał (nie spodziewam
    się tego).

    Przy czym uważam, że nie uchodzi uczestnikom tej grupy przelewać jako
    wynagrodzenia 50 zł. Ja tam użyłem do tego celu około 9500 zł. (nieokrągłej
    kwoty). A co. W końcu Alior (o ile nie zbankrutuje) w końcu kiedyś pewnie
    dopracuje się procedur kredytowych on-line, czegoś w rodzaju OdC. I po co
    sobie samemu sypać gwoździe pod opony wynagrodzeniem 50 zł? :) No chyba że
    ktoś jest pewny, że ofertą kredytową Aliora nie będzie zainteresowany.

    A IMO dniem zwrotu w lutym będzie 14, a nie 15 lutego.