  • 1. Data: 2013-01-24 16:22:52
    Temat: Aukcje Millennium - bawi się ktoś jeszcze?
    Od: eisenberg <e...@n...pl>

    Bo ja cały czas. Dziś mi weszły po 5,85-5,90%, ( nie weszła po 5,95 :( ). Uważam, że
    na dziś to atrakcyjna oferta

  • 2. Data: 2013-01-24 16:29:05
    Temat: Re: Aukcje Millennium - bawi się ktoś jeszcze?
    Od: SERG <m...@p...fm>

    W dniu 2013-01-24 16:22, eisenberg pisze:
    > Bo ja cały czas. Dziś mi weszły po 5,85-5,90%, ( nie weszła po 5,95 :( ). Uważam,
    że na dziś to atrakcyjna oferta

    Ja założyłem dzisiaj jedną na 5,90 % po dosyć sporej przerwie i też mi
    weszła :).
    Aby wiedzieć jakie oprocentowanie "zaoferować" przed złożeniem swojej
    oferty sprawdziłem wyniki z zeszłego tygodnia aukcji gdzie podali, iż
    średnie oprocentowanie założonych lokat wyniosło 5,88 %, a maksymalna
    przyjęta oferta do puli wygrywających lokat to 6%.

  • 3. Data: 2013-01-24 20:02:56
    Od: bratek <b...@u...o2.pl>

    W dniu 2013-01-24 16:22, eisenberg pisze:
    > Bo ja cały czas. Dziś mi weszły po 5,85-5,90%, ( nie weszła po 5,95 :( ). Uważam,
    że na dziś to atrakcyjna oferta

    słabo. wolę założyć na happy hours na ma maks 92 dni a nie 15 i na 5,8
    procent, co wychodzi średnio lepiej niż ta jedna dziesiąta więcej
    uzyskana na aukcji, bo kasa z lokat aukcyjnych wraca w piątek i nie
    wiadomo co z nią później zrobić - znaczy zakładać codziennie do
    następnego czwartku wieczorne lokaty na 3 procent - a to strata prawie
    tygodnia co 2 tyg:)

  • 4. Data: 2013-01-24 20:33:38
    Od: Maruda <m...@n...com>

    W dniu 2013-01-24 20:02, bratek pisze:

> [...]
    > wiadomo co z nią później zrobić - znaczy zakładać codziennie do
    > następnego czwartku wieczorne lokaty na 3 procent - a to strata prawie

    ... ale żeby wskoczyć w HH, to musisz trzymać kasę na oszczędnościowym
    (na gówniany %) i tylko raz na miesiąc za darmo wylać na DK i wlać na HH.

    A swoją drogą - przestaliście drodzy koledzy raportować o HH, to i
    wykorzystanie spadło...
    A mnie akurat lada tydzień będą się kończyć 7% pozakładane latem na pół
    roku na HH.

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.

  • 5. Data: 2013-01-24 22:01:05
    Od: eisenberg <e...@n...pl>

    W dniu czwartek, 24 stycznia 2013 20:02:56 UTC+1 użytkownik bratek napisał:
    /.../
    > ...kasa z lokat aukcyjnych wraca w pi�tek i nie
    >
    > wiadomo co z ni� p�niej zrobi� - znaczy zak�ada� codziennie do
    >
    > nast�pnego czwartku wieczorne lokaty na 3 procent - a to strata prawie
    >
    > tygodnia co 2 tyg:)

    Proszę mi wybaczyć, ale myślę, że tu na grupie ludzie dobrze wiedzą, co zrobić z kasą
    od piątku (dostępna już o 6-ej rano!) do czwartku nast. tygodnia.

  • 6. Data: 2013-01-25 09:12:38
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia Thu, 24 Jan 2013 13:01:05 -0800 (PST), eisenberg napisał(a):

    > Proszę mi wybaczyć, ale myślę, że tu na grupie ludzie dobrze wiedzą, co zrobić z
    kasą od piątku (dostępna już o 6-ej rano!) do czwartku nast. tygodnia.

    Można mi nie wybaczać, ale jeśli lokują na kilka procent rocznie, to - nie
    wiedzą. Takie tam luźne spostrzeżenie.

    AK

  • 7. Data: 2013-01-25 17:00:01
    Od: TrzyLinie <t...@U...pl>

    W dniu 2013-01-25 09:12, Andrzej Kubiak napisał(a):

    kasą od piątku (dostępna już o 6-ej rano!) do czwartku nast. tygodnia.

    > Można mi nie wybaczać, ale jeśli lokują na kilka procent rocznie, to - nie
    > wiedzą. Takie tam luźne spostrzeżenie.

    Wiem, ale nie powiem?

    --
    TrzyLinie

  • 8. Data: 2013-01-25 17:27:45
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia Fri, 25 Jan 2013 17:00:01 +0100, TrzyLinie napisał(a):

    > Wiem, ale nie powiem?

    Proste stwierdzenie faktu. Chyba nie twierdzisz, że lokata bankowa jest
    najcudowniejszym sposobem pomnażania środków i korzystanie z tego
    "instrumentu" świadczy o dużej znajomości świata finansów? Bo przyczepiłoś
    się do zdania typu "niebo jest niebieskie".

    AK

  • 9. Data: 2013-01-26 01:04:50
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Andrzej Kubiak" 15hv7g57s4l8a$....@4...net

> [...]
    > i korzystanie z tego "instrumentu" świadczy o dużej znajomości
    > świata finansów? Bo przyczepiłoś się do zdania typu "niebo jest

    No właśnie... Lokata to najprymitywniejszy sposób pomnażania
    pieniędzy. Czy nie należy wyjść nieco dalej i poeskpolorować
    lepsze (skuteczniejsze, dające większe zyski -- rzecz jasna
    po uwzględnieniu ryzyka) efekty?

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 10. Data: 2013-01-26 04:21:22
    Od: TrzyLinie <t...@U...pl>

    W dniu 2013-01-25 17:27, Andrzej Kubiak napisał(a):
> [...]
    > najcudowniejszym sposobem pomnażania środków i korzystanie z tego
    > "instrumentu" świadczy o dużej znajomości świata finansów?

    Jakie są cudowniejsze sposoby pomnażania środków od piątku do następnego
    czwartku niż np. lokata na kilka procent?

    > Bo przyczepiłoś się do zdania typu "niebo jest niebieskie".

    Jeśli już to chyba "przyczepiłyście się" :)

    --
    TrzyLinie