  • 21. Data: 2013-02-14 14:48:06
    Temat: Re: 5% u Synecka
    Od: mucher <m...@g...com>

    On Feb 14, 1:57 pm, Michal Pl <m...@g...com> wrote:
    > Synek zakwestionował zakupy w sklepie internetowym, gdzie płaci się przelewami24...

    U mnie akurat przeszło - za to nie załapała się platność za OC w
    Avivie (która z kolei załapała się bezproblemowo w grudniu).

    mucher

  • 22. Data: 2013-02-14 15:05:33
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "Michal Pl" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    > Było przez płacę z AS, tylko chyba za duża kwota była - prawie 1000zł

    To nie to, u mnie sporo wyższe kwoty poprzechodziły.

  • 23. Data: 2013-02-14 17:03:51
    Od: TrzyLinie <t...@o...pl>

    W dniu 2013-02-14 13:18, lolekanabolek napisał(a):
    > a można wiedzieć co synek zakwestionował??

    U mnie dwie maleńkie transakcje PayPalem. Ale dał za inne transakcje, co do
    których mógł się przyczepić, więc się nie będę pieklić :)

    --
    TrzyLinie

  • 24. Data: 2013-02-14 17:25:31
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia Thu, 14 Feb 2013 14:36:17 +0100, MarekZ napisał(a):

    > A kartą płaciłeś przy Płacę z Sync?

    Płacę z AS to z definicji nie jest płatność karciana.

    > Bo u mnie wszystko z Przelewów24 zostało uwzględnione.

    Sync uznaje/nie uznaje dość losowo. Jeśli ktoś spełnił wszystkie warunki,
    ma do dyspozycji reklamację (60 dni roboczych, yeah!), arbitra, sąd.

    AK

  • 25. Data: 2013-02-14 18:57:46
    Od: Michal Pl <m...@g...com>

    Na razie reklamację złożyłem /facet na infolinii nie był zbyt chętny/ i teraz mam
    czekać 30 dni (tak powiedział).

  • 26. Data: 2013-02-15 12:03:36
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia Thu, 14 Feb 2013 09:57:46 -0800 (PST), Michal Pl napisał(a):

    > Na razie reklamację złożyłem

    Prawidłowo, od czegoś trzeba zacząć.

    > /facet na infolinii nie był zbyt chętny/

    Nie wnikam w niczyje preferencje, ale może to i dobrze... ;)

    > i teraz mam czekać 30 dni (tak powiedział).

    Spokojnie, później się przedłuży. :>

    AK