  • Data: 2008-12-24 02:28:33
    Temat: Re: 35 pln gartis ???
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Cubus <c...@n...pl> writes:

    > W sumie do dziś nie wiem i już się nie dowiem czy słusznie.

    Pewnie nie ale coz.

    > Zastanawiam się od tego momentu czy hipermarkety przechowują
    > druki slipów, gdyż podejrzewam, że bank zwrócił się do hipermarketu
    > o przedstawienie kopii, nie dostał, więc uznał reklamację.

    Raczej przechowuja, ale pewnie kwota byla mala i nie chcialo sie im
    szukac.

    > W sumie nieprzechowywanie nie było by dziwne. Wydruki termiczne
    > trzeba by trzymać w chłodni,

    Przesada, tych kilka miesiecy wytrzymaja bez problemu, klient ma
    niewiele czasu na skladanie reklamacji.

    Powinny chyba wytrzymac 5 lat? Czy iles tam.

    > SLIPy przechowywać
    > np. powyżej jakiejś (dużej) kwoty?

    Przeciez one sa na rolkach, nie oplacaloby sie sortowac.
    Gdyby ludzie sie dowiedzieli (a dowiedzieliby sie z pewnoscia), to by
    byl pewien problem.

    Natomiast pewnie moze sie nie oplacac szukac.
    --
    Krzysztof Halasa