  • Data: 2008-12-24 08:47:46
    Temat: Re: 35 pln gartis ???
    Od: "MK" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Krzysztof Halasa" <k...@p...waw.pl> wrote in message
    news:m31vvyqpbi.fsf@maximus.localdomain...

    > Przesada, tych kilka miesiecy wytrzymaja bez problemu, klient ma
    > niewiele czasu na skladanie reklamacji.

    Niewiele? To znaczy ile? Ja zylem w przeswiadczaniu, ze to ogolne zapisy KC
    reguluja i ze sa to 3 lata. Sam skladalem reklamacje po roku i zostala ona
    uwzgledniona (bylo to w czasach gdy bank nie oferowal dostepu internetowego,
    a historia transakcji dostalem przy zamykaniu rachunku).

    > Powinny chyba wytrzymac 5 lat? Czy iles tam.

    Nie mam slipow sprzed 5 lat, ale czasami znajduje takie sprzed kilku m-cy i
    bardzo ciezko je odczytac. Podpis oczywiscie bedzie widoczny, ale z reszta
    moze byc slabo...

    MK