eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki3 stówki za wyrobienie karty kredytowej w TMUB i wykonanie kilku transakcji bezgotówkowych › Re: 3 stówki za wyrobienie karty kredytowej w TMUB i wykonanie kilku transakcji bezgotówkowych
  • Data: 2016-07-15 19:15:21
    Temat: Re: 3 stówki za wyrobienie karty kredytowej w TMUB i wykonanie kilku transakcji bezgotówkowych
    Od: wiatrak <w...@y...pl> szukaj wiadomości tego autora

    oraz dokonaniu 7 dowolnych transakcji można zgarnąć 300 zł. Jeśli do
    30 czerwca

    skorzystacie z promocji to dodatkowo bank dorzuca zwolnienie z opłaty
    za kartę.

    Ktoś pamięta do kiedy mieli wypłacić pierwszą stówę z tych trzech stówek
    za kredytówkę w T-Mobile ? Pierwsza płatność zaksięgowana 11 czerwca i
    do tej pory cisza.

    Eneuel! Nie masz dla mnie przypadkiem jakiegoś "lewego pindziesiont" z
    T-Mobila ? Byłoby na browara :) Suszy mnie strasznie. :)