eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki3 stówki za wyrobienie karty kredytowej w TMUB i wykonanie kilku transakcji bezgotówkowych › Re: 3 stówki za wyrobienie karty kredytowej w TMUB i wykonanie kilku transakcji bezgotówkowych
  • Data: 2016-06-22 23:32:48
    Temat: Re: 3 stówki za wyrobienie karty kredytowej w TMUB i wykonanie kilku transakcji bezgotówkowych
    Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    > NIGDY więcej kontaktów z tym "bankiem"!

    Mnie zdobycie tej wiedzy kosztowało złotówkę, której po odrzuceniu wniosku (po
    wstępnej akceptacji i próbie wymuszenia drugiego przelewu weryfikacyjnego) do dzisiaj
    nie zwrócono, a za parę dni minie miesiąc. Oczywiście mogę złożyć reklamację :-) Tak
    oto za jednym zamachem poznałem jakość tmobile i aliora.