eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki3 stówki za wyrobienie karty kredytowej w TMUB i wykonanie kilku transakcji bezgotówkowych › Re: 3 stówki za wyrobienie karty kredytowej w TMUB i wykonanie kilku transakcji bezgotówkowych
  • Data: 2016-06-28 19:19:20
    Temat: Re: 3 stówki za wyrobienie karty kredytowej w TMUB i wykonanie kilku transakcji bezgotówkowych
    Od: wiatrak <w...@y...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > i te całe ceregiele warte tych potencjalnych wisienek?
    >
    > miałem dość tego "banku" jak zamknięcie konta wiązało się z kilkoma
    > wizytami w salonie T-Mobile
    >
    > doradca zupełnie nieogarnięty do tego klasyczna dezinfolinia + mnóstwo
    > straconego czasu
    >
    > NIGDY więcej kontaktów z tym "bankiem"!

    Moja rozmowa weryfikacyjna z konsultantem TMUB.

    -Ile posiada Pan lokat takich śmakich owakich w TMUB?
    -Nie posiadam.
    -Zła odpowiedź. Pytanie było: ile.
    -Jak to zła? Przecież nie posiadam.
    -Musi Pan wymienić liczbę.
    -Aaaa...., liczbę! A zero będzie dobrze?
    -Tak, będzie dobrze.
    -A to nie to samo? Nie posiadam, lub zero.
    -Nie, nie to samo.

    Ręce opadają.