    From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: 200 tysięcy dofinansowania do kredytu mieszkaniowego
    Date: Thu, 26 Feb 2009 16:46:06 +0100

    "MM" go6ahv$ruo$...@n...ds.pg.gda.pl

    >> Tak. Została obrażona i wygnana!!!

    > To może jeszcze mamy ją przeprosić? :>

    I dać zadośćuczynienie -- dofinansowanie do kredytów, których
    nie potrafią spłacić ,,zdolni kredytowo''. ;)

    -=-

    "Eneuel Leszek Ciszewski" go66ml$er0$...@i...gazeta.pl

    > Pisałem już -- nigdy z żadnych datków nie żyłem. :)
    > A ścięgno zerwane zostało w II palcu prawej ręki. :)

    > A ścięgno zerwane zostało w III palcu prawej ręki. :)

    II (wskazujący) i V (mały) palec -- zostały złamane. :)
    Dieta bezmleczna (mleko jest kilkakrotnie droższe od mięsa)
    doprowadziła do nadmiernego osłabienia moich kości i zębów. :)

    Musiałem ograniczyć wydatki na jedzenie, bo w kraju JPII nie mogłem
    pracować zarobkowo, choć informatyków co najmniej tu brakowało. :)

    Białystok liczy sobie ponad 300 tysięcy mieszkańców, a ilu studentów?
    Na każdej uczelni znaleziono by dla mnie pracę. :) Ale nie wolno było
    mnie zatrudnić, choć na UwB (wcześniej UW, filii w B) pracowałem jako
    informatyk 9 lat na etacie i jakieś drugie tyle ,,w innych'' formach
    zatrudnienia. :) Zanim zacząłem prace zawodową (pierwszą w moim życiu)
    pracowałem na tej uczelni dobrowolnie za free, społecznie. :)

    Nauczyciel etyki, Jerzy Kopania, profesor, stanął na drodze do życia
    komuś, kto mu nigdy nie uczynił żadnej krzywdy, komuś, kto zawsze
    dochował mu wierności. :) A dlaczego stanął? Bo tak chciał Kościół. :)

    -=-

    Przeprosić? Oczywiście!!! I oddać jej wyznawcom to, co się zabierze pracowitym. :)

    Czymże jest ustrój, w którym zabiera się jednym a daje innym? :)
    Nie komunizmem? Nie wspólnotą? :)

    Może by tak wprowadzić na nowo ulgi budowlane?
    Może by tak odliczać od zysku koszty zakupu mieszkań na rynku pierwotnym? :)
    Już było? I co -- źle było? :)

    Ja bym sobie sprawił 3 mieszkanie? Owszem. :)
    Ale pewnie i tak bym te mieszkania sprzedał, aby wybudować
    śliczny/ogromny dom nad samym morzem -- polskim morzem. :)

    Polskim? A może już nie będzie to morze polskie, ale kaszubskie?
    Polskie czy kaszubskie, azalandzkie, czy Azalandzkie (u mnie
    napiszę wielką literką) ale wciąż to samo morze, o którym tęsknię
    i śnię od czasu, gdy miałem lat kilka, parę, może dwa lub trzy czy cztery...

    Ja mam wytrwałość w swoich dążeniach. :)
    Z rodzinnych lasów, czy z inetrnetu, z monitoringu sygnalizacji ulicznej, czy
    z pracy na uczelniach białostockich -- kiedyś zbuduję swój dom nad Bałtykiem. :)
    Jaką mowę tam usłyszę -- polską, czy kaszubską, niemiecką czy rosyjską, chińską,
    czy turecką -- co za różnica. :) Bóg jest jeden dla wszystkich. :)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'