  • Data: 2009-02-26 17:30:40
    Temat: Re: 200 tysięcy dofinansowania do kredytu mieszkaniowego
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "kashmiri" go6es1$2g0n$...@n...ett.com.ua

    > Wrzucaj linki bezpośrednio do artykułu, a nie do jakiegoś serwisu zliczającego
    kliknięcia. Np. otwórz stronę i skopiuj zawartość
    > paska adresu.

    Gdy pisałem post, nie mogłem podać linku bezpośredniego (bezpośrednio do artykułu)
    bo nie miałem łączności z netem.

    Później sprawdziłem, że link działa poprawnie, ale nie zamieniłem go na bezpośredni,
    gdyż uznałem, że pośredni też może być, zwłaszcza wtedy, gdy ten bezpośredni jest co
    najmniej długi i może okazać się kłopotliwym. Czas naglił (chwila z łącznością mogła
    się zakończyć znienacka) więc posłałem tak, jak posłałem, ale później wielokrotnie
    sprawdzałem, czy (albo raczej -- że) link, choć pośrednio, kieruje tam, gdzie trzeba.

    Na wszelki wypadek: nigdy nie czerpałem korzyści z czyjegoś klikania. :)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'