  • 1. Data: 2003-10-20 20:41:00
    Temat: Re: 200 pln miesiecznie - w co zainwestowac?
    Od: Mariusz Mroczkowski <M...@p...f127.n480.z2.fidonet.org>

    Hello All!

    20 Oct 03 14:58, maciej pisal do All:

    m> From: maciej <k...@d...waw.pl>

    m> wiem ze to niewiele :( Mam nadzieje ze Szanowni Grupowicze jak juz sie
    m> obsmieja to poradza czy z taka suma oplaca sie wchodzic np w jakis
    m> TFI. Mysle o takim wieloletnim oszczedzaniu min. 10 lat

    jak jesteś z W-wy, to przejdź sie na Hożą 86 do SKOK im. F. Skarbka
    Mają tam (m.in.) lokaty systematycznego oszczedzania, aktualnie na 22,5%
    (zmienne).
    Można na nie wpłacać maksimum 100 zł /m-c.
    Można mieć "równolegle" kilka takich lokat a wpłaty robic przelewem (n.p.
    zlecenie stałe) na ich konto w PKO BP.
    - Kapitalizacja po okresie.
    Składki IKS aktualnie są oprocentowane są na 6% - wysokosci składki nie
    pamietam ale chyba 15-20zł/m-c.
    Przy zapisie do SKOK płaci sie "wpisowe", "udział" i "wkład" (razem
    ~kilkadziesiat zł).
    Udzial i wklad jest zwrotny po wypisaniu sie ze spóldzielni, ale nie jest
    oprocentowany.
    Inne informacje pod tel. 622-17-43 (kasa).

    Pozdrawiam!
    Mariusz -=maVox=-

  • 2. Data: 2003-10-25 20:25:24
    Od: Karol <a...@u...poczta.onet.pl>

    Użytkownik Mariusz Mroczkowski napisał:

    > jak jesteś z W-wy, to przejdź sie na Hożą 86 do SKOK im. F. Skarbka
    > Mają tam (m.in.) lokaty systematycznego oszczedzania, aktualnie na 22,5%
    > (zmienne).

    Jeżeli po tyle kupuja pieniadze to komu i po ile sprzedaja ?

    Karol