  • 1. Data: 2003-10-20 17:58:27
    Temat: PKO BP ------> Inteligo
    Od: "Tasmin" <t...@i...pl>

    Witam wszystkich

    No coz... zaskoczenie pelne. Dzisiaj wplacilem okolo 17 kase w PKO BP, w
    dosc malym oddzialiku. Biorac pod uwage wczesniejsze doswiadczenia
    spodziewałem się kasy na koncie w dniu jutrejszym. A tu wielkie
    zaskoczenie - o 19:04 dostałem SMS, ze kasa już na koncie w Inteligo.

    Czyzby integracja systemów bankowych byla coraz wieksza?
    Moze ktos cos na ten temat wie?

    Pozdrawiam
    Krzysiek

  • 2. Data: 2003-10-21 18:50:47
    Temat: Re: PKO BP ------> Inteligo
    Od: "Paweł Nyczaj" <p...@p...onet.pl>

    Inteligo to nie bank, tylko pośrednik między PKO BP a klientem. Więc to jest
    takie inne (wirtualne) PKO BP.

  • 3. Data: 2003-10-21 21:40:11
    Od: "Szymon Bzoma" <s...@g...pl>

    Tasmin <t...@i...pl> napisał(a):

> [...]
    > spodziewałem się kasy na koncie w dniu jutrejszym. A tu wielkie
    > zaskoczenie - o 19:04 dostałem SMS, ze kasa już na koncie w Inteligo.

    Wczoraj wpłacałem przed 17-tą na konto Inteligo w Agencji PKO i dziś
    pieniądze nie doszły. Zapewniono mnie że będą ok. 14-tej. Jak to jest z tymi
    agencjami? Czy wpłacając w "pełnym" oddziale idzie to szybciej?
    Pozdrawiam
    Szymon Bzoma

  • 4. Data: 2003-10-22 08:21:50
    Od: "Krzysztof Cynarski" <c...@b...com>

    "Szymon Bzoma" <s...@g...pl> wrote in message
> [...]
    tymi
    > agencjami? Czy wpłacając w "pełnym" oddziale idzie to szybciej?

    O tak zdecydowanie. Z doswiadczenia wiem, ze lapie sie na pierwsza sesje
    wychodzaca w PKOBP.
    A poniewaz ostatnia przychodzaca w Inteligo jest dosc pozno (17-19?)
    pieniadze zazwyczaj sa tego samego dnia.
    Pozdrawiam
    K.

  • 5. Data: 2003-10-22 16:17:17
    Od: "seb" <n...@a...pl>

> [...]
    tymi
    > agencjami? Czy wpłacając w "pełnym" oddziale idzie to szybciej?

    Z doswiadczenia wiem, ze te agencje magazynuja kase z calego dnia, potem
    niosa ja do 'prawdziwego' banku, a ten robi przelewy nastepnego dnia rano.
    Stad, obojetnie o ktorej wplacisz w Agencji, kaska bedzie nastepnego dnia. A
    to ze przybijaja Elixir pieczatke, nie ma najmniejszego znaczenia,
    niestety...

    Seb

  • 6. Data: 2003-10-25 08:24:07
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Użytkownik "seb" <n...@a...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > Stad, obojetnie o ktorej wplacisz w Agencji, kaska bedzie nastepnego dnia.
    > to ze przybijaja Elixir pieczatke, nie ma najmniejszego znaczenia,

    Ma takie, że pójdzie elixirem. Tylko, że jutro. :-)

    BTW agenci do oddziałów noszą dane na... dyskietce 3,5 cala :)

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara