  • 1. Data: 2003-10-20 19:29:17
    Temat: PoMoCy z PeKaO SA...
    Od: "Kamila" <k...@p...onet.pl>

    Witam,

    na stronie tego nieszczesnego banku stoi:

    W związku z wprowadzaną 12 października br. ustawą o elektronicznych
    instrumentach płatniczych miło nam poinformować, że bank Pekao SA bierze na
    siebie odpowiedzialność za:

    wszystkie operacje dokonane kartą od momentu jej zastrzeżenia,
    wszystkie operacje powyżej 150 EUR, dokonane kartą przed zgłoszeniem jej
    utraty.
    Co więcej - w trosce o klientów, Bank Pekao SA idzie dalej niż wymogi
    wynikające z ustawy i w ramach Pakietu Eurokonto rozszerza ochronę
    posiadaczy kart Maestro do całości utraconych środków, a więc również do 150
    euro.

    Mamy również przyjemność poinformować, że mimo, iż ustawa dotyczy tylko kart
    wydanych po 12 października 2003 roku, Bank Pekao SA obejmie jej
    dobrodziejstwami wszystkie karty od momentu wejścia ustawy w życie -
    niezależnie od daty ich wydania.

    Zapraszamy wszystkich klientów korzystających z naszych kart do oddziałów
    banku w celu podpisania stosownych umów.

    I tu moje pytanie: czy komus udalo sie juz podpisac taka umowe do karty
    Maestro?? Bylam 2 razy w swoim oddziale (drugi, Warszawa) i panie ze
    zdziwienia robia wielkie oczy :\
    Proponujac mi zalozenie karty kredytowej, o innych pomyslach nawet nie
    wspomne...

    Dzieki za podzielenie sie doswiadczeniami, mi juz rece opadaja...

    --
    Pozdrowienia,
    Kamila