    From: totus <t...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: 200 mld na obronę rubla....
    Date: Thu, 19 Feb 2009 20:42:39 +0100

    dekazzze wrote:

    > Użytkownik "totus" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > no właśnie o to chodzi że kacze osołomy nigdy tego nie zrozumieją bo nie
    > chcą, ważne by coś dowalić donkowi i tyle.
    > Donald nie do końca nic nie zrobił, bo do tego niczego dorobił medialną
    > historyjkę o interwencji i ta historyjka mogłaby być może zadziałać o ile
    > kacze "eksperty" oszołomy czyli głównie szkodniki narodowe przechowywane w
    > pałacu mlaskacza i inne szkodniki utrzymywane przeze mnie nie zdewaluują
    > tej medialnej pseudo interwencji (a starają się jak mogą wszystko psuć),
> [...]
    Sprawa z opcjami to przejaw tego samego zjawiska, które dzieje się ciągle.
    Ludzie bez pojęcia kupują fundusze, ubezpieczenia i inne rozwiązania
    finansowe, na których się nie znają, i których nie umieją kontrolować.
    Topią przy tym mld złotych. I co? I nic. Każdy powinien dbać o siebie, a
    jak nie umie to dostaje w dupę aż się naumie.