  • 1. Data: 2009-02-19 11:29:53
    Temat: 200 mld na obronę rubla....
    Od: "Endriu" <nmp3(wytnij to)@interia.pl>

    Sadowski: zapowiedź Tuska o interwencji - wyjątkowo szkodliwa dla gospodarki
    http://biznes.onet.pl/0,1918405,wiadomosci.html

    "Oznacza to, że premier nie rozumie tego co się stało za naszą wschodnią
    granicą, kiedy premierowi Rosji wydało się, że za kilkaset miliardów dolarów
    można obronić pozycję rubla" - argumentował Sadowski. Dodał, że na ten cel
    (wzmocnienie rubla) w Rosji wydano ponad 200 miliardów dolarów i nie udało
    się tego zrobić."

    Endriu

  • 2. Data: 2009-02-19 11:41:04
    Temat: Re: 200 mld na obronę rubla....
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    Użytkownik "Endriu" <nmp3(wytnij to)@interia.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > ten cel (wzmocnienie rubla) w Rosji wydano ponad 200 miliardów dolarów i

    Raczej Ty nie rozumiesz dobrego interesu na sprzedaży euro zrobionego przez
    rząd i specjalnego nagłośnienia sprawy, żeby ZA DARMO media zrobiły swoje i
    obniżyły kurs.
    Płemieł tylko zrobił świetny interes i sprzedał zbędne euro. Gadka o
    interwencji, to manipulacja maluczkich i czytelników kolorowych pism, oraz
    strzał w karczycho spekulantom.

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 3. Data: 2009-02-19 11:44:26
    Od: "viper" <v...@o...pl>

> [...]
    > (wzmocnienie rubla) w Rosji wydano ponad 200 miliardów dolarów i nie udało

    Endriu, bo pan Sadowski nie potrafi pojąc prostej rzeczy... jesżeli osłabienie
    spowodowane jest zagrywkami spekulantów, to interwencja bez problemu uzdrowi
    sytuację... a jeżeli osłabienie ma solidne podstawy fundamentalne, to żadne
    pieniądze tego nie zatrzymają... czas pokaże, ale myślę że spadek złotówki
    zostanie zatrzymany...

  • 4. Data: 2009-02-19 11:52:31
    Od: "dekazzze" <d...@g...pl>

    Użytkownik "viper" <v...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > żadne
    > pieniądze tego nie zatrzymają... czas pokaże, ale myślę że spadek złotówki

    jeżeli będzie podważane przez takich ćwierćinteligentów jak sadowski to
    jednak nic nie da...
    tak jak z kryzysem, gdybyśmy nie mieli mediów, byśmy o żadnym kryzysie się
    nawet nie dowiedzieli a tak mamy tornado.

    pzdr,
    dkzzzzzzzzzz.

  • 5. Data: 2009-02-19 12:08:35
    Od: " kc" <k...@g...SKASUJ-TO.pl>

    dekazzze <d...@g...pl> napisał(a):

> [...]
    > tak jak z kryzysem, gdybyśmy nie mieli mediów, byśmy o żadnym kryzysie się
    > nawet nie dowiedzieli a tak mamy tornado.

    To jest mocne. Zlikwidować media! Niech ostanie się tylko GW i TVN. Będziemy
    żyli w raju.
    kc

  • 6. Data: 2009-02-19 12:14:36
    Od: Bronisław Tatul <T...@p...taatul.eu>

    viper pisze:

> [...]
    > pieniądze tego nie zatrzymają... czas pokaże, ale myślę że spadek złotówki

    Powiem bardziej przewrotnie. Jesli złotówka się umocni, a intrwencja
    byla niewielka, to w długiej perspektywie złotówka sie umocni bardzo
    mocno (sama praktycznie się ostała). Jeśli się nie umocni a interwencja
    była duża, to nic nam nie pomoże

  • 7. Data: 2009-02-19 13:13:48
    Od: "Endriu" <nmp3(wytnij to)@interia.pl>

> [...]
    > żadne
    > pieniądze tego nie zatrzymają... czas pokaże, ale myślę że spadek złotówki

    Wysyłając ten post na grupę chciałem zwrócić uwagę głównie na kwotę 200 mld
    dolarów w porównanie jej do 3 mld Euro jaka dysponuje nasz rząd....

    Endriu

  • 8. Data: 2009-02-19 13:29:13
    Od: "Eizoman" <e...@g...pl>

    > Wysyłając ten post na grupę chciałem zwrócić uwagę głównie na kwotę 200
    > mld dolarów w porównanie jej do 3 mld Euro jaka dysponuje nasz rząd....

> [...]
    rynek rubla jest znacznie bardziej plynny niz rynek zlotowki, wiec aby
    wplynac na notowania trzeba zaangazowac wiecej srodkow

  • 9. Data: 2009-02-19 13:32:29
    Od: wybierzdomene <w...@g...com>

    > Wysyłając ten post na grupę chciałem zwrócić uwagę głównie na kwotę 200 mld
    > dolarów w porównanie jej do 3 mld Euro jaka dysponuje nasz rząd....

    wysylajac ten post na grupe chciales tylko i wylacznie dowalic rzadowi
    tuska jak to robisz w niemal kazdym poscie.

  • 10. Data: 2009-02-19 13:45:05
    Od: "Bartłomiej Miara" <b...@p...onet.pl>

    Witam!

> [...]
    > ten cel (wzmocnienie rubla) w Rosji wydano ponad 200 miliardów dolarów i

    Brawo Donek, a Sadowski to chyba ekonomie zna tylko z półki w księgarni,
    jeżeli nie widzi róznicy w postępowaniu polskiego i rosyjskiego rządu.

    Bartłomiej Miara