    From: totus <t...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: 200 mld na obronę rubla....
    Date: Thu, 19 Feb 2009 20:37:48 +0100

    Endriu wrote:

    > A wiesz ile ?.

    Publikowane jest pewnie na stronie minfin. Nie sprawdzałem. Dziś podawali w
    prasie jakiego to rzędu były transakcje. Razem nie przekroczyły 100 mln
    euro. Nic wielkiego. Pewnie manewr będzie powtarzany przy poziomach około 5
    pln. Przy dalszym trendzie wzrostowym nie na wiele się to zda i wszyscy
    maja tego świadomość. Dotąd nikt nie powiedział dlaczego trzeba bronić tego
    poziomu. Pewnie dlatego, ze nie ma na to odpowiedzi.