  • Data: 2009-02-20 22:27:47
    Temat: Re: 2 nadawców z ekonta mbank
    Od: "Beniowa" <p...@i...public> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik <k...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:14d288fc-4478-42be-88b1-e21a666f4f5c@f3g2000yqf
    .googlegroups.com...

    >Zloz dyspozycje na mlinie zalozenia do ekonta konta izzy - tj ten
    >drugi wspolwlasciciel, ktorego danych nie ma przy przelewach z ekonta.
    >Sadze, ze jesli przy zakladaniu dopilnuje sie, zeby byly dane drugiego
    >wspolwlasciciela, powinna byc OK.
    >Zakladaja praktycznie od reki.

    ???
    Jak chcialem zalozyc izzy (wszysktkie konta w mB mam wspolne) przez mLinie,
    to mPan najpierw spytal, czy ma byc wspolne, a jak mu powiedzialem, ze chyba
    izzy nie moze byc wspolne, to powiedzial, ze skoro poprzednia umowe mam
    wspolna, to musze ponownie przejsc procesure zakladania konta i w tym celu
    udac sie do placowki. Nie tylko nie chcial mi zalozyc izzy, ale tez przyjac
    zamowienia na umowe indywidualna, uparcie twierdzac, ze to tylko w placowce
    (nie wiem, czy mu chodzilo o centrum kredytowe, czy o mKiosk, w kazdym razie
    wymieklem, brakujacy rachunek zalozylem w innym banku wortualnym i sobie
    chwale).
    Zmierzam do tego, ze jak autor watku ma jedynie rachunek wspolny, to izzy
    tak latwo nie zalozy.

    Milego wieczoru, Beniowa