    From: totus <t...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: 110 mld w kontekście Grecji.
    Date: Mon, 04 May 2015 19:41:31 +0200

    Endriu wrote:

    > a ja bym chciał wiedzieć niezależnie od nich i od wszelakich politycznych
    > aktualnych gór-ów jaki jest rzeczywisty stan polskich finansów,

    Jestem ciekaw po co Ci ta wiedza. Żyjesz z budżetu?

    Moje zdanie jest takie, że rząd permanentnie nie ma płynności finansowej.
    Dlatego dług ciągle rośnie. Oczywiście nie jest bankrutem bo ma niepłynne
    aktywa, których wartość przekracza aktualny dług. Rząd grecki też nie jest
    bankrutem ba ma również ogromne nie płynne aktywa. Odmawia wykupywania
    zapadających obligacji. To zupełnie inna sprawa niż bankructwo. Bankructwo
    to niemożność spłaty zobowiązań z braku zasobów,a nie złej woli. Rząd grecki
    ma zasoby tylko nie chce ich uruchomić.