  • Data: 2017-12-05 23:11:13
    Temat: Re: 100 zł premii na start w promocji EnveloBanku
    Od: Waldek <m...@n...dam> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-12-05 o 12:29, Yakhub pisze:

    > Teraz, to mi się już nie chce.

    Chce, nie chce ...
    - może dla sportu, może dla zabawy, albo dla zabicia czasu ?
    albo np. 200 zeta (z 2 poleconymi)

    Karta debetowa nie jest zła - zwłaszcza na wakacje zagraniczne
    podobna jest w EuroBanku - gdzie trzeba spełniać warunki do konta
    Prestige ... ale właśnie trwa tam promocja w komitywie z MediaExpert
    (250 do wyjęcia + konto & karta darmowa przez rok)

    > Ale wolabym ustalić, czy mam u nich konto, czy nie mam.

    Ja ustaliłem że nie mam - tylko konto danych osobowych
    w wyniku posiadania tam kiedyś lokat (z czasów tłusto-odsetkowych)

    > Tak, czy inaczej - akcja teoretycznie reklamowa przyniosła zdecydowanie
    > odwrotny skutek. Gyby nie ona, wiedziałbym po prostu, że taki bank
    > istnieje.

    IMO dali dupy po całości z algorytmem weryfikacji za pomocą przelewu

    Część osób z ponownie reaktywowanymi wnioskami (jak ja)
    pewnie odpuści sobie ;)