  • Data: 2017-12-04 18:52:52
    Temat: Re: 100 zł premii na start w promocji EnveloBanku
    Od: Waldek <m...@n...dam> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-12-04 o 08:25, Yakhub pisze:
> [...]
    Banku Pocztowego) oferuje 100 zł na start + 200 zł w programie poleceń oraz 200 zł
    moneybacku w przypadku korzystania z usług Poczty Polskiej.

    mniej niż 26 lat lub wykona 1 płatność miesięcznie i zapewni wpływ na 1000 zł.

    zagranicznych oraz stosowanie kursów średnich VISY. EnveloKonto może być zatem dobrym
    rozwiązaniem podczas zagranicznych wycieczek.

    > "Szanowny Kliencie, dziękujemy za złożenie wniosku o rachunek/rachunki.
    > Twój wniosek o numerze DRD468217837 nie został zaakceptowany. Zachęcamy do
    > złożenia wniosku o rachunek w Placówce Banku Pocztowego. Pozdrawiamy,
    > Zespół EnveloBanku Powyższa informacja została wygenerowana automatycznie."
    >
    > WTF?!

    Ano w kulki lecom ;)

    Mój wniosek też odrzucili - jakoby ze względu na niezgodność danych
    zarejestrowanych w ich systemie - WTF ? - nigdy nie miałem tam konta.

    Pofatygowałem się z ciekawości do tegoż banku pocztowego (bo mam blisko)
    faktycznie mieli moje dane - ze starym numerem DO
    - wtedy zatrybiłem że dawno, dawno temu - miałem lokate w tym "Banku
    Pocztowym" założoną przez internet ... nie wiem ile bank przechowuje
    dane klienta który nie posiada czynnego konta - ale zakładam że nie
    powinien dłużej niż 5 lat.

    Ps. Oczywiście "czynnik białkowy" /aczkolwiek całkiem atrakcyjny/ ;)
    namawiał mnie gorąco na założenie konta... i że też mają karte visa
    rozliczną wg. visa - choć wczesniej oferowała MC :)
    No ale brakło argumentów czemu miałbym rezygnować z tej 100-wy
    i drugiej za polecenia ? - LOL

    Pozdro