  • 1. Data: 2012-08-08 16:13:56
    Temat: 10% na lokacie w Open/GOL (*)
    Od: Michał Rolka <u...@...rolka.info>

    (*) w ostatnim kwartale 42-miesięcznej lokaty. Średnie oprocentowanie
    7.13%, przy wcześniejszym zerwaniu wypłata 75% naliczonych odsetek.

    http://openonline.pl/lokata_maratonczyka

    --
    Michał Rolka
    http://mrc.tychy.pl/

  • 2. Data: 2012-08-08 16:44:52
    Temat: Re: 10% na lokacie w Open/GOL (*)
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    Użytkownik "Michał Rolka" <u...@...rolka.info> napisał w wiadomości
    > (*) w ostatnim kwartale 42-miesięcznej lokaty. Średnie oprocentowanie 7.13%,
    > przy wcześniejszym zerwaniu wypłata 75% naliczonych odsetek.

    Na 3,5 roku? Niech mnie cmokną w banana. Ogólnie wychodzę powoli od
    Czarneckiego.
    Z taką prasą to on za dużo klientów nie nałapie. Zaczynają o nim pisac jak o
    Amber Gold.

    1803,_Z_wplaconych_30_tys__zl_zostalo_mi_20___Klienc
    i_banku.html

  • 3. Data: 2012-08-08 18:00:08
    Od: "Papkin" <s...@s...net>

    Michał Rolka wrote:
    > (*) w ostatnim kwartale 42-miesięcznej lokaty. Średnie oprocentowanie
    > 7.13%, przy wcześniejszym zerwaniu wypłata 75% naliczonych odsetek.
    >
    > http://openonline.pl/lokata_maratonczyka

    getin daje 7.5% na 2mc, szybka i konkretna lokata (spam na wp.pl dostalem)

  • 4. Data: 2012-08-09 18:01:04
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde>

    Papkin napisał(a) w wiadomości: <50228d09$1@news.home.net.pl>...

    >getin daje 7.5% na 2mc, szybka i konkretna lokata (spam na wp.pl dostalem)

    To też dostałeś?
    "Lokata z oprocentowaniem stałym 7,5% w skali roku , z kapitalizacją odsetek
    na koniec okresu umownego. Dotyczy klientów, którzy dotychczas nie zakładali
    Lokaty na start w Getinonline. Klient może założyć tylko jedną Lokatę na start."

    Dają ale nie "online" 6,4 % na okres 4 miesięcy na "nowe" środki.
    "-po zakończeniu okresu umownego możemy przedłużyć Twoją lokatę
    automatycznie na warunkach standardowej lokaty o stałym oprocentowaniu
    -na lokacie można ulokować wyłącznie nowe środki tj. nadwyżkę powyżej salda
    środków złotowych Klienta w Getin Noble Banku SA (wg stanu na 1.06.2012 r.)"

    UWAGA na "możemy przedłużyć"! Nawet gdy powiecie, że ma być nieodnawialna
    to jakaś krótkoterminowa skleroza co niektórych pracowników dopadła i dają do
    podpisu umowę z lokatą odnawialną (mnie już 2 razy tak się przydarzyło).
    Czytać umowy!

    Arek

  • 5. Data: 2012-08-11 13:58:30
    Od: "miumiu" <a...@b...pl>

    1803,_Z_wplaconych_30_tys__zl_zostalo_mi_20___Klienc
    i_banku.html

    Ja pier... Czas spier... z tego banku jak najszybciej.