  • 1. Data: 2003-05-10 22:23:49
    Temat: Re: 10 mld na koncie - a my się męczymy ;)))
    Od: "berdycz" <p...@b...pl>

    Użytkownik "Hunter" <e...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:b9iep6$p5$1@news.onet.pl...
    > http://info.onet.pl/714321,11,item.html

    Znowu Super Express dał pożywkę czytelnikom :-)

  • 2. Data: 2003-05-11 08:28:26
    Temat: No od tego jest - taka prasa :)))
    Od: "Hunter" <e...@o...pl>

    aczkolwiek - to może być fakt autentyczny, BGŻ właśnie centralizuje system,
    wdrażając po kolei swoje oddziały. ;)))

    --
    Pozdrawiam.

    Hunter.

  • 3. Data: 2003-05-11 16:14:44
    Temat: Re: No od tego jest - taka prasa :)))
    Od: "kazow" <b...@w...pl>

    heh sam nei wiem dlaczego, ale ja bym do pani kasjerki nie polazli tylko
    wrocvil do domciu, odpali net i zaczal przelewy wysylac, potem zaklada
    lokaty w innych bankach i cos z bankoamtu na raczke

    ale ja cFaniack jestem i to chyba krecenie bylo
    no cosz oddalbym pozniej Hunterowi na markecie

    kazow

  • 4. Data: 2003-05-12 06:05:30
    Temat: Och dzięki Kaz, ze ...
    Od: "Hunter" <e...@o...pl>

    i o mnie pamiętałeś, ale ja bym na Kajmany z tym wiał (jak nie dalej) ;))))

    --
    Pozdrawiam.

    Hunter.

  • 5. Data: 2003-05-12 07:47:23
    Temat: Re: Och dzięki Kaz, ze ...
    Od: "kazow" <b...@w...pl>

    a wlasnie jakie bylyby prawne podstawy do odebrania mi tej kasy?

    kazow

  • 6. Data: 2003-05-12 10:14:08
    Od: "Maxcius" <maxxcius@_spam_niet_poczta.onet.pl>

    > a wlasnie jakie bylyby prawne podstawy do odebrania mi tej kasy?
    >

    > kazow

    Kodeks Cywilny
    Art. 405. Kto bez podstawy prawnej uzyskał korzyść majątkową kosztem
    innej osoby, obowiązany jest do wydania korzyści w naturze, a gdyby to
    nie było możliwe, do zwrotu jej wartości.

    Maxcius

  • 7. Data: 2003-05-12 17:46:41
    Od: "kazow" <b...@w...pl>

    ale ja nic nikomu nie zabralem przeciez, samo przyszlo, tzn bank mi przelal
    zgodnie z prawem

    a jak jsuz wsio na futkach wtopilem?

    kazow

  • 8. Data: 2003-05-12 18:20:09
    Od: "Hunter" <e...@o...pl>

    Hmm... ;))) Mam szatansky pomysł ;))) ale na początek cytat z poprzednego
    postu ;)))

    "Kodeks Cywilny
    Art. 405. Kto bez podstawy prawnej uzyskał korzyść majątkową kosztem
    innej osoby, obowiązany jest do wydania korzyści w naturze, a gdyby to
    nie było możliwe, do zwrotu jej wartości."

    Czyli, jeśli ja nie mając podstawy prawnej straciłem te 10 mld na GPW, to Ci
    którzy uzyskali korzyść majątkową kosztem mojej osoby, zobowiązani są do jej
    wydania ;))) czyż nie? No bo też nie mają podstawy prawnej do uzyskania tej
    korzyści ;)))

    :)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
    ))))))))))))))))))))))))
    ))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
    Aż z fotela spadłem :))))))))))))))))))))))))))

  • 9. Data: 2003-05-12 21:07:16
    Od: "kazow" <b...@w...pl>

    no to Edge, Hunter, Mariusz, fazola i chesky oddawac moja kase

    daxiorowi pozwalam zatrzymac

    kazow

  • 10. Data: 2003-05-13 08:37:55
    Od: "Maxcius" <maxxcius@_spam_niet_poczta.onet.pl>

> [...]
    do jej
    > wydania ;))) czyż nie? No bo też nie mają podstawy prawnej do

    Nie bardzo wiem o co Tobie chodzi ale generalnie poczytaj sobie
    KC > Księga trzecia > Zobowiązania > Bezpodstawne Wzbogacenie.

    Maxcius