  • Data: 2010-06-07 08:02:44
    Temat: Re: 0brona okolic 2300
    Od: Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik " XXL" <d...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:hui8ll$4od$1@inews.gazeta.pl...
    > Zadłużenie USA to ponad 13 bilionów USD !!! To prawie 90% amerykańskiego
    > PKB
    > Jest rzeczą oczywistą, że takiego zadłużenia nie da się spłacić ani nawet
    > nie
    > da się zatrzymać jego narastania.
    > Konieczne byłyby drastyczne cięcia w wydatkach rządowych a tych nie chce
    > społeczeństwo i koło się zamyka.
    >

    > Tymczasem wobec problemów Grecji, Hiszpanii, Portugalii i ostatnio Węgier
    > rynki akcji szukają tzw. "Bezpiecznej przystani" w USD i obligacjach
    > rządowych
    > USA :-)

    To wszystko pieprznie z dużym hukiem. Stąd cena złota.
    Jednak wydaje mi się, że dobrą lokatą kapitału są niezadłużone firmy
    (niekoniecznie SA) w sektorach dalekich od bankowego. Jeżeli można takie
    spółki kupić w dobrej cenie i nie kradną one swojego zysku przez
    niepotrzebne zwiększanie kapitału czy nagrody dla zarządu, ale dają go
    właścicielom w formie dywidendy, to jest to sposób na kryzys.

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/