  • 1. Data: 2003-04-22 13:25:55
    Temat: Ranking e-banków w CHIP'ie
    Od: "Trek_" <trek@usuńtoto.klub.chip.pl>

    czesc,

    w nowym magazynie CHIP (5/03) jest ranking e-banków miejsca wg. niego:

    1. mbank
    2. wbk
    3. fortis
    4. multibank
    5. nordea
    6. KB
    7. inteligo
    8. lukas

    wg. mnie kryteria dziwne, ale przeczytajcie i napiszcie co o tym myslicie.

    --
    pozdrawiam,
    Pio'Trek'

  • 2. Data: 2003-04-22 13:30:58
    Temat: Odp: Ranking e-banków w CHIP'ie
    Od: "Damian" <x...@o...PoLand>

    Użytkownik Trek_ <trek@usuńtoto.klub.chip.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:b83ftg$464$...@n...news.tpi.pl...
> [...]
    > 8. lukas
    >
    > wg. mnie kryteria dziwne, ale przeczytajcie i napiszcie co o tym myslicie.

    jak kazdy ranking...tendencyjny
    ale dziwi mnie slabe ocenienie banku z sasiedztwa redakcji chipa...lukasa
    ...czyzby wiedzieli wiecej i stad te niskie noty
    zartowalem, lukas nie reklamuje sie w chipie

  • 3. Data: 2003-04-22 13:33:11
    Temat: Re: Ranking e-banków w CHIP'ie
    Od: s...@p...onet.pl

    > wg. mnie kryteria dziwne, ale przeczytajcie i napiszcie co o tym myslicie.
    >
    > --
    > pozdrawiam,
    > Pio'Trek'

    Myslę, że Fortis powinien być przynajmniej na 2 miejscu (jak nie 1)

  • 4. Data: 2003-04-22 13:48:32
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    > Myslę, że Fortis powinien być przynajmniej na 2 miejscu (jak nie 1)

    A niby czemu?
    Jakie masz argumenty za tym?
    Ja moge podac kilka przeciwko - brak VC na poczatku... :D

  • 5. Data: 2003-04-22 15:05:11
    Od: Tomasz Matuszewski <t...@o...artcom.pl>

    Trek_ <trek@usuńtoto.klub.chip.pl> wrote:
> [...]
    > 8. lukas
    >
    > wg. mnie kryteria dziwne, ale przeczytajcie i napiszcie co o tym myslicie.

    A ja przy okazji mam pytanie, bo wpadł mi w ręce ten ranking. Co
    oznacza przy minusach mBanku, iż nie ma potwierdzenia
    niezrealizowanych przelewów (może przekręciłem, ale nie mam teraz pod
    ręką Chipa). Jest to dla mnie o tyle istotne, iż jestem w trakcie
    migracji z ING do mBanku właśnie.

    Tomasz Matuszewski

  • 6. Data: 2003-04-22 15:58:24
    Temat: Re: Odp: Ranking e-banków w CHIP'ie
    Od: Maciej <m...@N...poczta.fm>

    In article <b83g48$6q1$1@news.onet.pl>, Damian wrote:

    > Użytkownik Trek_ <trek@usuńtoto.klub.chip.pl> w wiadomości do grup
    > dyskusyjnych napisał:b83ftg$464$...@n...news.tpi.pl...

    > jak kazdy ranking...tendencyjny

    A gdzie pierwszy e-bank EurokontoWWW PekaoSA? :)))) Czyby nie miescil sie
    na liscie? No coz sam pewnie zapracowal ehhh na co stakiego, a szkoda ...

  • 7. Data: 2003-04-22 16:05:12
    Od: Radek B <r...@f...inv.pl>

    Tomasz Matuszewski pisze:
    >A ja przy okazji mam pytanie, bo wpadł mi w ręce ten ranking. Co
    >oznacza przy minusach mBanku, iż nie ma potwierdzenia
    >niezrealizowanych przelewów

    Nie ma informacji o przelewach niezrealizowanych.

    --
    mailto:r...@f...inv.pl
    ! Odpowiadając na priv usuń 'inv.' z adresu !

  • 8. Data: 2003-04-22 16:19:38
    Od: "Trek_" <trek@usuńtoto.klub.chip.pl>

    > A gdzie pierwszy e-bank EurokontoWWW PekaoSA? :)))) Czyby nie miescil sie
    > na liscie? No coz sam pewnie zapracowal ehhh na co stakiego, a szkoda ...

    jest na 15 miejscu, ogolnie klasyfikacja obejmuje 15 bankow

    Pio'Trek'

  • 9. Data: 2003-04-22 16:20:55
    Od: "Trek_" <trek@usuńtoto.klub.chip.pl>

    Użytkownik "Trek_" <trek@usuńtoto.klub.chip.pl> napisał w wiadomości

    > jest na 15 miejscu, ogolnie klasyfikacja obejmuje 15 bankow

    przepraszam Pekao jest na 14

    Pio'Trek'

  • 10. Data: 2003-04-22 18:08:47
    Od: Tomasz Matuszewski <t...@o...artcom.pl>

    Radek B <r...@f...inv.pl> wrote:

    > Nie ma informacji o przelewach niezrealizowanych.

    Tzn? Wysyłam przelew na konto X, które okazuje się nieistniejące i po
    kilku dniach kasa mi po prostu o sume przesłaną się powiększa, a w
    historii nie ma o tym śladu? Tylko jest zapis o złożonej dyspozycji?

    --
    Tomasz Matuszewski, t...@a...pl, irc: thom, tel: +48(605)052-627
    "To dobrze, ze wojna jest taka straszna; inaczej za bardzo bysmy