  • 1. Data: 2003-04-22 10:41:21
    Temat: Re: Polcard vs. eCard
    Od: Wojtek Piecek <w...@p...waw.pl>

    Tue, 22 Apr 2003 12:42:27 +0200, Bartol Partol pisze:

    > Pomozcie mi wybrac. Oczywiscie na poczatku transakcji bedzie malo, potem
    > coraz wiecej. Ale raczej nie wiecej niz kilkadziesat dziennie, przy sredniej
    > kwocie okolo 50 zl.

    Dwu mieć nie możesz? ;-)

    A tak btw - masz jeszcze citiconnect, ale nie używałem.

    ps. Ja lubie płacić dinersem, więc wolę polcard ;-}

    --

    --w

  • 2. Data: 2003-04-22 10:42:27
    Temat: Polcard vs. eCard
    Od: Bartol Partol <b...@p...c>

    Czesc,

    Mam zamiar otworzyc w swoim serwisie sklep internetowy i przyjmowac
    platnosci kartami (tylko). Mam do wyboru eCard i Polcard. Ma ktos z nimi
    jakies doswiadczenia i moze sie podzielic swoja opinia?

    eCard robi na mnie wrazenie bardziej elastycznego (na razie to tylko
    wrazenie), ale chce kase za instalacje + miesieczny haracz. Polcard, to
    Polcard ;-) i biora tylko prowizje (swoja droga na "dzien dobry" nizsza
    o 0,05% niz eCard).

    Pomozcie mi wybrac. Oczywiscie na poczatku transakcji bedzie malo, potem
    coraz wiecej. Ale raczej nie wiecej niz kilkadziesat dziennie, przy
    sredniej kwocie okolo 50 zl.

    Bartol

  • 3. Data: 2003-04-22 10:51:25
    Od: Wojtek Piecek <w...@p...waw.pl>

    Tue, 22 Apr 2003 12:55:19 +0200, Bartol Partol pisze:

    > Obawiam sie, ze ten pomysl nie bylby zbyt mile przez nich widziany. :-P

    O! Zaskoczyłeś mnie.

    > o, musze poszperac i sprawdzic.

    Nie, żebym polecał ;-) ale w kwestii formalnej uwzględnić należy. Ponieważ
    marnie (IMHO) im idzie zdobywanie klientów, mogą być bardzo konkurencyjni -
    ale pamietaj że to nie jest jedyny argument.

    > A kto autoryzuje AmExy w Inecie?

    W polszcze? Tylko polcard. Chyba że citi również, ale raczej nie.

    --

    --w

  • 4. Data: 2003-04-22 10:55:19
    Od: Bartol Partol <b...@p...c>

  • 5. Data: 2003-04-22 11:23:18
    Od: Bartol Partol <b...@p...c>

    > O! Zaskoczyłeś mnie.

    Tak mi sie wydaje. Chyba nie widzialem sklepu, w ktorym stoja terminale
    kilku CA, wiec pewnie w inecie jest podobnie.

    > Nie, żebym polecał ;-) ale w kwestii formalnej uwzględnić należy. Ponieważ
    > marnie (IMHO) im idzie zdobywanie klientów, mogą być bardzo konkurencyjni -
    > ale pamietaj że to nie jest jedyny argument.

    Nachalnie promuja swoja karte, ale na dzien dobry sa faktycznie tansi.
    3,6% vs 3,9(5)%

    Ale wlasnie, kasa to nie wszystko. Interesuja mnie to jak sie z
    poszczegolnymi CA wspolpracuje.

    > W polszcze? Tylko polcard. Chyba że citi również, ale raczej nie.

    Polcard nie autoryzuje AmExow w Inecie. Tak przynajmniej wynika z ich
    strony www. Citiconnect tylko V i MC/EC.

    Bartol

  • 6. Data: 2003-04-22 11:30:09
    Od: t...@p...fm (Tomasz Staszewski)

    Bartol Partol wrote:

    > Tak mi sie wydaje. Chyba nie widzialem sklepu, w ktorym stoja terminale
    > kilku CA, wiec pewnie w inecie jest podobnie.

    Idź do Tesco.

    pzdr

    Tomek

  • 7. Data: 2003-04-22 11:35:48
    Od: Wojtek Piecek <w...@p...waw.pl>

    Tue, 22 Apr 2003 13:23:18 +0200, Bartol Partol pisze:

    > Tak mi sie wydaje. Chyba nie widzialem sklepu, w ktorym stoja terminale
    > kilku CA, wiec pewnie w inecie jest podobnie.

    Tak może być tylko z powodów politycznych, znam co najmniej jeden taki
    przypadek, ale też udało się z nim wygrać ;-)

    Zobacz zreszta jak jest helionie to rozwiązane - można mieć dwa ;-)

    > Nachalnie promuja swoja karte, ale na dzien dobry sa faktycznie tansi. 3,6%
    > vs 3,9(5)%

    A nie mówiłem ;-)

    > Ale wlasnie, kasa to nie wszystko. Interesuja mnie to jak sie z
    > poszczegolnymi CA wspolpracuje.

    Najlepiej próbować się umówić, wtedy sam zobaczysz jak to wygląda od
    początku.

    > Polcard nie autoryzuje AmExow w Inecie. Tak przynajmniej wynika z ich strony
    > www. Citiconnect tylko V i MC/EC.

    A to przepraszam, wydawało mi się że oni to robią. A, pewnie wynika to z
    faktu że amex jest autoryzowany i rozliczany przez amexa w polsce, a nie
    przez polcard.

    --

    --w

  • 8. Data: 2003-04-22 11:58:24
    Od: Bartol Partol <b...@p...c>

    > Tak może być tylko z powodów politycznych, znam co najmniej jeden taki
    > przypadek, ale też udało się z nim wygrać ;-)

    O takich wlasnie powodach myslalem.

    > Zobacz zreszta jak jest helionie to rozwiązane - można mieć dwa ;-)

    Ci to maja wszystko co dziala w Polsce przez Inet. ;-)))

    Dla mnie jednak kilku CA to zawracanie glowy. Tym bardziej, ze prowizja
    jest zalezna od obrotu i jak rozloze obrot na kilku, to bede mial gorsze
    warunki. Chociaz z drugiej strony konkurencja czyni cuda, wiec moze tak
    zle by nie bylo. Ale generalnie wole miec jednego.

    Bartol

  • 9. Data: 2003-04-22 12:44:24
    Od: Wojtek Piecek <w...@p...waw.pl>

    Tue, 22 Apr 2003 13:58:24 +0200, Bartol Partol pisze:

    > O takich wlasnie powodach myslalem.

    Ale jak już pisałem też udało się je pokonać.

    > Ci to maja wszystko co dziala w Polsce przez Inet. ;-)))

    No właśnie.

> [...]
    > warunki. Chociaz z drugiej strony konkurencja czyni cuda, wiec moze tak zle
    > by nie bylo. Ale generalnie wole miec jednego.

    To nie jest złe założenie (jeden akłajer), ale dwa, zwłaszcza przy
    bezpłatnym podłączeniu, też złe nie są.

    A'propos - citi każe sobie co miesiąc płacić?

    --

    --w

  • 10. Data: 2003-04-22 13:06:33
    Od: Bartol Partol <b...@p...c>

    Użytkownik Wojtek Piecek napisał:

    > A'propos - citi każe sobie co miesiąc płacić?

    Nie, chca tylko 1000 zl za instalacje.

    Bartol