  • 21. Data: 2003-04-24 19:48:22
    Temat: Re: Ranking e-banków w CHIP'ie
    Od: "bar" <b...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Marek J" <NOSPAMmarkusje@.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
    news:b898ol$2g6$1@news.onet.pl...
    > Ano nie każdy bank to ma - w moim marmurku saldo na kartach aktualizowało
    > się przez noc, a czasem nawet po dwóch dobach (w tym również katy Visa
    > Classic debetowej). Pieniądze które wpłaciłem u niedysponentki mogłem
    > wykorzystać tylko dlatego że ta niedysponentka widziała jak wpłacam te
    > pieniądze - gdybym poszedł do innego okienka, o nic z tego - musiałbym
    > czekać do następnego dnia.

    Skoro to ranking e-bankow mialalem na mysli jeden z nich, a nie marmurek.
    W przypadku e-bankow nie mozna tego kryterium uznac za zalete, bo chyba
    kazdy to ma, a wypisywanie tego w zaletach jest conajmniej dziwne.
    pozd,
    bar

  • 22. Data: 2003-04-24 20:10:36
    Od: "Marcin" <n...@n...com>

    Witam

    > Skoro to ranking e-bankow mialalem na mysli jeden z nich, a nie marmurek.
    > W przypadku e-bankow nie mozna tego kryterium uznac za zalete, bo chyba
    > kazdy to ma, a wypisywanie tego w zaletach jest conajmniej dziwne.

    Lukas chyba nadal nie ma.
    Niedawno likwidowalem lokate przez Internet i po jej zlikwidowaniu nie bylo
    wiecej
    pieniedzy na koncie. Dopiero skorzystanie z przycisku odswiez lub podobnego
    (na sronie banku oczywiscie a nie w przegladarce). Trzeba bylo odczekac
    kilka
    minut i kwota sie pojawila na koncie. Duzo gorzej niz np. w mBanku.

    Pozdrawiam

    Marcin