  • 11. Data: 2003-04-22 18:24:49
    Temat: Re: Ranking e-banków w CHIP'ie
    Od: "Grzegorz Podsiadło" <e...@a...w.stopce>

    Michał 'Amra' Macierzyński wrote in news:b83h20$o4m$1@news.onet.pl:

    > A niby czemu?
    > Jakie masz argumenty za tym?
    > Ja moge podac kilka przeciwko - brak VC na poczatku... :D

    Do tego jeszcze dochodzi prowizja za wypłatę w oddziale, brak
    możliwości wygenerowania sobie pdf-owego potwierdzenia przelewu, brak
    smsów, problemy z mozillą. Hmm, tyle mi na teraz przychodzi do głowy.
    Ale w moim prywatnym rankingu jest i tak na pierwszym miejscu, bo jest
    profesjonalny (a to nieczęste), i tani.

    --
    empeg // e m p e g /a t/ h o t /d o t/ p l

    {C47DCB11-E57D-4D6F-960A-170C939E65E0}

  • 12. Data: 2003-04-22 18:39:52
    Od: "Marcin" <n...@n...com>

    Witam

    > Tzn? Wysyłam przelew na konto X, które okazuje się nieistniejące i po
    > kilku dniach kasa mi po prostu o sume przesłaną się powiększa, a w
    > historii nie ma o tym śladu? Tylko jest zapis o złożonej dyspozycji?

    NIE!!!
    W takim przypadku dostaniesz przelew a w tytule bedzie napisane "Zwrot"
    lub podobnie. Kiedys juz tak mialem:)

    Zlecasz operacje przelewu np. na przyszly poniedzialek albo masz zlecenie
    stale.
    Jednak w dniu w ktorym ma ono zostac wykonane nie ma na konice odpowiednich
    srodkow, wiec bank go nie wykona. A Ty jestes przekonany, ze przelwe
    poszedl, bo
    go ustawiales. Klopot w tym, ze po zalogowaniu nie ma zadnej informacji
    dostepnej
    bezposrednio o takim fakcie. Dopiero w historii mozesz zobaczyc, ze nie
    poszedl jakis
    przelew (o ile o nim pamietasz). Mozna sie tez zorientowac po sumie na
    rachunku, ale
    kto by to pamietal.

    Pozdrawiam

    Marcin

  • 13. Data: 2003-04-22 19:14:15
    Od: Tomasz Matuszewski <t...@o...artcom.pl>

    Marcin <n...@n...com> wrote:
> [...]
    > poszedl jakis
    > przelew (o ile o nim pamietasz). Mozna sie tez zorientowac po sumie na

    aha, no to teraz wszystko jasne, dzieki :) to teraz tylko czekam na
    umowę, ale przyznaje, że jestem miło zaskoczony mBankiem - w czwartek
    wieczorem wypełniłem formularz i w wielki piątek po 17 mLinka
    zadzwoniła.
    --
    Tomasz Matuszewski, t...@a...pl, irc: thom, tel: +48(605)052-627
    "Jak często jest tak, że wybuch rozgniewanego człowieka stanowi

  • 14. Data: 2003-04-22 19:23:49
    Od: "Marek J" <NOSPAMmarkusje@.poczta.onet.pl>

    Co do informacji o niezrealizowanych przelewach to jeśli dobrze pamiętam coś
    się może zmieni po "wielkim wdrożeniu" jakie jest planowane na najbliższy
    weekend.

    Pozdrawiam

    Marek

  • 15. Data: 2003-04-23 10:35:02
    Od: p...@p...onet.pl

    A czy ktos ma ten artykulw formie elektronicznej

  • 16. Data: 2003-04-23 19:29:03
    Od: Radek B <r...@f...inv.pl>

    >w nowym magazynie CHIP (5/03) jest ranking e-banków miejsca wg. niego:
    [...]
    >wg. mnie kryteria dziwne, ale przeczytajcie i napiszcie co o tym myslicie.

    Ja myślę, że CHIP znowu nie popisał się. Weźmy np. Inteligo.
    Rubryka:
    Opłaty za:
    - podstaw. kartę jest: 0zł powinno: być 0,99 (no chyba, że saldo
    wszystkich rachunków>50000)
    Funkcjonalność:
    Potwierdzenie przelewu jest: "brak" powinno być: w formacie PDF
    Zlecenia stałe/Polecenia zapłaty jest: "jest" / "brak" powinno być:
    "jest"/"jest" (i to PZ bezpłatne)
    Obsługa kart w menu transakcyjnym (cokolwiek to znaczy) mBank: "jest"
    Inteligo: "brak".
    IMO "Obsługa kart w menu transakcyjnym" jest taka sama w Inteligo jak i
    w mBanku.

    Więcej nie chciało mi się sprawdzać. :)

    --
    mailto:r...@f...inv.pl
    ! Odpowiadając na priv usuń 'inv.' z adresu !

  • 17. Data: 2003-04-23 22:51:33
    Od: "Mariusz A. Jasiński" <n...@s...onet.pl>

    Radek B wrote:
> [...]
    > Rubryka:
    > Opłaty za:
    > - podstaw. kartę jest: 0zł powinno: być 0,99 (no chyba, że saldo

    to juz widać, że szkoda siana na "rzetelnego" chipa :-(

    MJ

  • 18. Data: 2003-04-24 05:05:15
    Od: "Trek_" <trek@usuńtoto.klub.chip.pl>

    Użytkownik "Radek B" <r...@f...inv.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Inteligo: "brak".
    > IMO "Obsługa kart w menu transakcyjnym" jest taka sama w Inteligo jak i

    moim zdaniem takie i inne bzdury wynikaja z testowania e-bankow za pomoca
    ich
    stron demo, moze w koncu ktos zrobi porzadny test na rzeczywistym systemie
    transakcyjnym, wiem, ze trudno o czlowieka, ktory ma 20 kont w e-bankach,
    ale
    moze zbierzemy sie razem i napiszemy cos wspolnie i obiektywnie :))

    Pio'Trek'

  • 19. Data: 2003-04-24 17:49:53
    Od: "bar" <b...@p...onet.pl>

> [...]
    > Inteligo: "brak".
    > IMO "Obsługa kart w menu transakcyjnym" jest taka sama w Inteligo jak i

    Do tego w zaletach mbanku: "natychimastowa aktualizacja salda"
    Coz to za cudo? tego chyba zaden bank nie ma ;-)

    Widac kto sponsorowal artykul ;-)

    pozd,
    bar

    ps Potwierdzenie przelewu powinno być: PDF + FAX

  • 20. Data: 2003-04-24 18:05:25
    Od: "Marek J" <NOSPAMmarkusje@.poczta.onet.pl>

    > Do tego w zaletach mbanku: "natychimastowa aktualizacja salda"
    > Coz to za cudo? tego chyba zaden bank nie ma ;-)

    Ano nie każdy bank to ma - w moim marmurku saldo na kartach aktualizowało
    się przez noc, a czasem nawet po dwóch dobach (w tym również katy Visa
    Classic debetowej). Pieniądze które wpłaciłem u niedysponentki mogłem
    wykorzystać tylko dlatego że ta niedysponentka widziała jak wpłacam te
    pieniądze - gdybym poszedł do innego okienka, o nic z tego - musiałbym
    czekać do następnego dnia.
    Transakcje kartami niedysponentka widziała dopiero jak przychodziło
    rozliczenie - złodziej mógłby mnie okradać przez parę dni a bank nic o tym
    by nie wiedział! Niedysponentka oczywiście nie była w stanie mi nic
    powiedzieć o blokadach - ich łączną sumę mogłem sobie jedynie wywnioskować z
    salda pokazywanego na wydruku z bankomatu. I tak mógłbym jeszcze długo. No,
    ale zrezygnowałem z tych "udogodnień".

    Po prostu niektóre banki są totalnie off-line.

    Pozdrawiam

    Marek