  • 1. Data: 2013-04-18 14:41:10
    Temat: RajPolbank - Zmiany w ofercie depozytowej
    Od: luc <b...@g...de>

    Takie coś po zalogowaniu do przeczytania:

    http://raiffeisenpolbank.com/documents/30393755/80e6
    f0dc-6ae8-4b1f-
    af00-018d05fd2c2b

    W skrócie:
    - wycofują z oferty Rachunek Bankowości Osobistej
    - obniżają oprocentowanie na RBO i różnych kontach oszczędnościowych

    pzdrwm
    luc

  • 2. Data: 2013-04-18 14:52:52
    Temat: Re: RajPolbank - Zmiany w ofercie depozytowej
    Od: CyberBoB <m...@g...com>

    Oraz podnoszą z 1000 zł do 3000 zł średnie saldo, które zwalnia z miesięcznej opłaty
    za konto - baj baj polbank

  • 3. Data: 2013-04-18 15:19:51
    Od: raz-dwa-trzy <i...@g...com>

    On 18 Kwi, 14:41, luc <b...@g...de> wrote:
> [...]
    > - wycofują z oferty Rachunek Bankowości Osobistej
    > - obniżają oprocentowanie na RBO i różnych kontach oszczędnościowych

    'Dotychczasowy wiersz oznaczony numerem 10.5. zostaje zmieniony i
    otrzymuje nowe następujące brzmienie: "Prowizja za transakcję dokonaną
    Kartą oznaczoną symbolem "Visa" w innej walucie niż PLN.", a
    dotychczasowe wiersze oznaczone numerami 10.5, 10.6, 10.7, 10.8, 10.9
    otrzymują nową numeracją o jeden wyższą (odpowiednio 10.6, 10.7, 10.8,
    10.09, 10.10).
    12. W wierszu oznaczonym numerem 10.5. dla kolumn dotyczących typów
    Rachunku wprowadzone zostają wartości. Nowa wartość wynosi "3%
    wartości transakcji" dla wszystkich typów rachunków'

    Do dobrych przeliczników teraz dochodzi 3%.
    Tylko czekać aż mastercardowi się też oberwie.

  • 4. Data: 2013-04-18 15:30:48
    Od: luc <b...@g...de>

    W dniu czwartek, 18 kwietnia 2013 15:19:51 UTC+2 użytkownik raz-dwa-trzy napisał:

    > Do dobrych przeliczników teraz dochodzi 3%.
    >
    > Tylko czekać aż mastercardowi się też oberwie.

    Uuuuu... koniec korzystnych wypłat zagranicznych.
    Będzie jeden plastik z portfela mniej...

    pzdrwm
    luc

  • 5. Data: 2013-04-18 16:47:53
    Od: J_K_K <j...@i...fm>

    W dniu 2013-04-18 15:30, luc pisze:

    > Uuuuu... koniec korzystnych wypłat zagranicznych.
    > Będzie jeden plastik z portfela mniej...

    Plus brak sms'a o terminie spłaty karty
    ("pracujemy nad tym")
    i oczekiwanie na wpływ środków z konta w PB,
    na konto karty w PB od Wielkiego Piątku, do środy :(

    --

    Pzdr

    J_K_K

  • 6. Data: 2013-04-18 18:22:57
    Od: Rafal M <r...@g...com>

    On 18 Kwi, 15:30, luc <b...@g...de> wrote:

    > Uuuuu... koniec korzystnych wypłat zagranicznych.
    > Będzie jeden plastik z portfela mniej...

    KK tez to dotyczy?

    Pozdrawiam
    Rafal

  • 7. Data: 2013-04-18 19:37:27
    Od: Rafal M <r...@g...com>

    On 18 Kwi, 18:22, Rafal M <r...@g...com> wrote:

    > KK tez to dotyczy?

    Teraz sie zalogowalem.

    BTW bank poinformowal mnie 18 kwietnia 2013, ze zmiany sa wprowadzone
    od 1 czerwca.

    A czy przypadkiem bank nie ma USTWOWEGO obowiazku poinformowania o
    zmianach na 2 mies wczesniej?

    Pozdrawiam
    Rafal

  • 8. Data: 2013-04-18 22:08:41
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Thu, 18 Apr 2013 06:19:51 -0700, raz-dwa-trzy napisał(a):

> [...]
    > transakcji" dla wszystkich typów rachunków'
    >
    > Do dobrych przeliczników teraz dochodzi 3%.
    > Tylko czekać aż mastercardowi się też oberwie.

    Nic więcej tam nie ma typu 3% nie mniej niż? Bo jeżeli nie to teraz karta
    polbanku nadawała by się dalej tylko do mniejszych wypłat. Do tej pory
    było 10 zł od wypłaty i opłacało się duże kwoty wyciągać aczkolwiek nie
    zawsze jest to możliwe np. w Hiszpanii max 300 euro no chyba że znajdzie
    się bankomat db albo citi to wtedy da więcej. Teraz należałoby przeliczyć
    w porównaniu do poprzednich 10 zł jaka kwota się mniej więcej opłaca i
    nie będzie aż tak źle ;)

    --
    xbartx

  • 9. Data: 2013-04-19 03:07:39
    Od: raz-dwa-trzy <i...@g...com>

    On 18 Kwi, 22:08, xbartx <b...@h...net> wrote:

> [...]
    > się bankomat db albo citi to wtedy da więcej. Teraz należałoby przeliczyć
    > w porównaniu do poprzednich 10 zł jaka kwota się mniej więcej opłaca i

    Nic nie ma.
    Próbowałem dodzwonić się na infolinie aby wypytać o szczegóły:
    2 połączenia - trzymanie 5minut na holdzie i rozłączenie
    Trzeci gość nie wiedział o co chodzi, skończyło się na tym, że te 3%
    dotyczy tylko transakcji bezgotówkowych - pewnie powiedział to na
    odczepne abym zakończył dyskusje.
    Dodał również, że mogę wymienić w oddziale swoją vise debetową na
    mastercard (posiadam stare konto oszczędzające + pomagające do
    przelewów zewnętrznych)
    Z ciekawości podejdę jutro do oddziału i sprawdzę czy mogę wyrobić
    mastercarda - choć wątpie w to.
    Docelowo pewnie zostawią kartę z dobrymi przelicznikami (mastercard)
    tylko dla mistrzowskiego lub i to popsują, a wtedy nie będę miał
    powodu aby trzymać otwarte konto w półbanku.

  • 10. Data: 2013-04-19 09:15:12
    Od: "MichalL" <m...@N...poczta.onet.pl>

    Dodzwoniłem się na infolinię. Pani nic nie wie z zmianach w Mistrzowskim.
    Odesłała mnie do oddziału.

    Niech żyje grecki bałagan w austryjackim banku.

    MichalL