  • 1. Data: 2015-12-02 23:19:48
    Temat: Raiffeisen - operacje zaplanowane
    Od: MrMrooz <z...@g...pl>

    Czy ktoś używa konta osobistego 'wymarzonego' u Raiffiego? Od jakiegoś czasu mam
    problem z wyświetlaniem operacji zaplanowanych - pokazuje się komunikat - nieznany
    wynik operacji. Reklamowałem jakiś czas temu na infolinii, ale na razie bez odzewu.
    Czasami udaje mi się wyświetlić jak wybiorę określone daty - np. dziś pokazuje tylko
    gdy ustawię od 7go do 14 grudnia. Zmiana jednej z tych dat skutkuje błędem.

    Może ktoś też z tym walczył i wie co może pomóc? Dzieje się tak samo niezależnie od
    przeglądarki, przynajmniej na tych, które sprawdzałem - Firefox, Opera, IE.

    Pozdrawiam
    Michał M