  • 1. Data: 2015-12-01 19:11:17
    Temat: Meritum (Alior) - pomieszał w szablonach
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Elo

    W czasie tego całego bur... eee... nieporządku ze zmianą nazwy
    banku, jednocześnie namieszali z nazwami w szablonach. Pojawiły się
    jakieś dziwne dodatki bez ładu i składu.
    Ktoś miał podobnie?

    Lepiej sprawdzić też numery kont, bo kto ich tam wie, co mogli sobie
    pozmieniać. Bo potem będzie na klienta, że nie sprawdził danych przy
    przelewie.

    Zbyszek
    PGP key: 0xE09DDDC1

  • 2. Data: 2015-12-01 19:51:43
    Temat: Re: Meritum (Alior) - pomieszał w szablonach
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    ... i gdzie w tym p... serwisie wysyła się reklamację do banku?...

    Zbyszek
    PGP key: 0xE09DDDC1

  • 3. Data: 2015-12-02 19:43:41
    Od: mx <m...@o...pl.pl>

    W dniu 01.12.15 o 19:11, Zbynek Ltd. pisze:
> [...]
    > dziwne dodatki bez ładu i składu.
    > Ktoś miał podobnie?
    >
    > Lepiej sprawdzić też numery kont, bo kto ich tam wie,

    Nic nie pomieszali, Przed każdą nazwą dodali "MB" a na koniec jeszcze
    kolejny numer. Pewnie po to aby wykluczyć podobieństwo d0 starych
    Aliorowych. Numery rachunków dobre, nie sprawdzaj. Dodam, że po imporcie
    zostały w nazwach kropki, kreski, itp. ale jak chcesz zmienić to tylko
    litery, cyfry i spacje przyjmuje. Gorzej że na firmowym MB usuwałem i za
    sms-y naliczyli 23,40, a w Meritum zawsze darmowe były.

  • 4. Data: 2015-12-02 19:52:27
    Od: Dominik & Co <D...@g...pl.invalid>

    Dnia 01.12.2015 Zbynek Ltd. <s...@p...onet.pl> napisał/a:

    > banku, jednocześnie namieszali z nazwami w szablonach. Pojawiły się
    > jakieś dziwne dodatki bez ładu i składu.

    Totalnie? U mnie pojawiły się tylko szablony z Merituma, z prefiksem
    MB- zapewne Meritum Bank. Pewnie dla odróżnienia dla Aliorowych
    natywnych. Ale co oznacza liczba na końcu? Może kolejność
    importowania? Niektorzy odbiorcy w szablonach się powtarzają,
    wpadli raz jako odbiorcy z MB, drugi raz jako szablony przelewów
    z MB.

    Numery kont się zgadzają :-)

    --
    Dominik & kąpany (via raspbianowy slrn)
    Pisząc na priv zmień domenę na gmail.

  • 5. Data: 2015-12-02 20:43:40
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    mx napisał(a) :

> [...]
    > Aliorowych. Numery rachunków dobre, nie sprawdzaj. Dodam, że po imporcie
    > zostały w nazwach kropki, kreski, itp. ale jak chcesz zmienić to tylko

    To MB to się domyśliłem. I trafia mnie coś, jak mam wejść w
    ustawienia wszystkich odbiorców i to usuwać. Te cyfry na końcu też.
    Są ni z gruszki ni z pietruszki. No i nie są moje i ich nie chcę.
    Nie chce mi się szukać prawidłowości. Poza tym teraz mam po 2
    zdefiniowanych odbiorców.

    Zbyszek
    PGP key: 0xE09DDDC1