  • 1. Data: 2015-12-01 23:25:06
    Temat: Raifi zwraca za transport
    Od: Waldek <m...@n...dam>

    Nie wiem czy bylo, bo ostatnio "dorywczo" czytam grupe.

    Raifi zwraca za dostawe zakupow w sklepach internetowych oplaconych
    kartą - do max. 50 zeta.

    https://wnioski.raiffeisenpolbank.com/zakupywinterne
    cie/t?renderer.slotId=y7cg6wlmpbrvmjdl

    Pozdro

  • 2. Data: 2015-12-03 00:21:59
    Temat: Re:Raifi zwraca za transport
    Od: MK <m...@i...pl>

    Waldek <m...@n...dam> Wrote in message:
    > Nie wiem czy bylo, bo ostatnio "dorywczo" czytam grupe.
    >
    > Raifi zwraca za dostawe zakupow w sklepach internetowych oplaconych
> [...]

    Przez dlugi czs polecalem karty polbanku a pozniej raiffeisena,
    ale ostatni rok wspolpracy to udreka, ciagle zmiany toip i
    regulaminow zeby wyciagnac kase z klienta spowodowaly, ze
    zdecydowalem sie na definytywne pozegnanie z ta instytucja. Na
    koniec raiffeisen wycial mi taki numer, z jakim do tej pory sie
    nie spotkalem. Generalnie chodzi o niedotrzymanie warunkow umowy
    i ujawnienie tajemnicy bankowej. Sprawa jest rozwojowa, ale
    zapewne zakonczy sie interwencja uokik i giodo.
    Odradzam relacje finansowe z tym bankiem.

    --
    pozdrawiam
    MK

    ----Android NewsGroup Reader----
    http://usenet.sinaapp.com/

  • 3. Data: 2015-12-03 00:57:52
    Od: Waldek <m...@n...dam>

    W dniu 2015-12-03 o 00:21, MK pisze:

> [...]
    > zapewne zakonczy sie interwencja uokik i giodo.
    > Odradzam relacje finansowe z tym bankiem.

    Ja nie mam specjalnych powodów do narzekania na Raifiego
    - no, może ciut wkurzający interfejs www ;)
    Mam tam tylko aktywną KK Gold - IMO na przyzwoitych warunkach
    (transfer jeszcze z Polbanku), i obecnie konto z "celem" na 4%
    - więc też IMO dość przyzwoicie

    Moje "podpadziochy" to GOL i Alior
    - Meritek poszedł do piachu przez przejecie Aliora.

    A z innymi żegnałem się głównie ze względu na marność ofert
    i/lub wprowadzanie "nierentownych" opłat ;)

    Ślubu z żadnym z banków nie brałem,
    więc gdy mi któryś "nie leży", to spadam bez żalu
    - gdy coś sensownego zaproponują to wracam ;)

    Pozdro

  • 4. Data: 2015-12-03 10:01:52
    Od: wiatrak <w...@y...pl>

    W dniu 2015-12-01 o 23:25, Waldek pisze:
    > Nie wiem czy bylo, bo ostatnio "dorywczo" czytam grupe.
    >
    > Raifi zwraca za dostawe zakupow w sklepach internetowych oplaconych
> [...]

    Już raz skorzystałem. Czekam na zwrot 2 dych za transport. Mam tą kartę
    i konto chyba tylko chwilowo. Założyłem konto we wrześniu tylko ze
    względu na konto "wymarzony cel" na 4%. A że karta kosztuje 3 złote na
    miesiąc , to się zwróci :).

  • 5. Data: 2015-12-21 17:17:35
    Od: wiatrak <w...@y...pl>

> [...]
    > Nie wiem czy bylo, bo ostatnio "dorywczo" czytam grupe.
    >
    > Raifi zwraca za dostawe zakupow w sklepach internetowych oplaconych

    Citi potrafił mi w ciągu półtora tygodnia wypłacić 400 złotych za
    polecenie karty. A w Raifim minął właśnie miesiąc gdy wypełniłem kupon
    na zwrot 20 zeta za przesyłkę. I dalej nie ma kasy. Ale dziś doczytałem,
    ze dali sobie na zwrot tych dwóch dych aż 30 dni ROBOCZYCH!!!.
    Pożyjemy, zobaczymy.
    Nie dadzą, nie będę reklamował. Szkoda czasu i nerwów. Za to na pewno
    oleję ich kartę.

  • 6. Data: 2015-12-22 20:33:02
    Od: Waldek <m...@n...dam>

    W dniu 2015-12-21 o 17:17, wiatrak pisze:

> [...]
    > zobaczymy.
    > Nie dadzą, nie będę reklamował. Szkoda czasu i nerwów. Za to na pewno

    Ja dostałem zwrot - na karte
    - dostaniesz pewnie i ty
    Nie chce mi sie szukac z jakim opoznieniem ale jest uznanie 15 zeta
    z tyt. 100 DNI DARMOWEJ DOSTAWY ZWROT

    Pozdro