  • 1. Data: 2009-05-07 15:02:05
    Temat: Polbank - problem z przelewem
    Od: Rafal M <r...@g...com>

    Witam

    Mam problem ze zleceniem przelewu z Polbanku24.

    Po zalogowaniu na konto, wklepuje dane do przelewu, daje zapisz dane
    (czy jakos podobnie). Odpala sie certyfikat w IE. Klikam guzik
    potwierdz i wyswietla sie mi okno zeby wpisac "master password". I
    ktore to jest haslo? Bo wpisuje to od certyfikatu i to glowne od
    logowania na konto i caly czas pisze mi ze to nie poprawne haslo :(

    Grrr pierwszy raz zlecam w tym badziewiu przelew. Moze ktos pomoc? :)

    BTW do ktorej godziny tam mozna zlecac przelewy, zeby nie znikly w
    czarnej dziurze?

    Pozdrawiam
    Rafal

  • 2. Data: 2009-05-07 15:11:20
    Temat: Re: Polbank - problem z przelewem
    Od: "Tomek" <s...@p...onet.pl>

    Uzytkownik "Rafal M" <r...@g...com> napisal w wiadomosci
    c.googlegroups.com...
> [...]
    > ktore to jest haslo? Bo wpisuje to od certyfikatu i to glowne od
    > logowania na konto i caly czas pisze mi ze to nie poprawne haslo :(

    Wydaje mi sie ze chodzi o haslo do certyfikatu, ktore musiales zdefiniowac
    przy wydawaniu certyfikatu (wysoki poziom bezpieczenstwa).

    Tomek

  • 3. Data: 2009-05-07 15:19:01
    Od: Rafal M <r...@g...com>

    On 7 Maj, 17:11, "Tomek" <s...@p...onet.pl> wrote:

    > Wydaje mi sie ze chodzi o haslo do certyfikatu, ktore musiales zdefiniowac
    > przy wydawaniu certyfikatu (wysoki poziom bezpieczenstwa).

    I takie wpisywalem w pierwszej kolejnosci... i nic. Pozniej
    sprobowalem to glowne (od logowania sie na konto) i tez nic :/
    Wie ktos jak sie w Polbanku przelewy zleca?

    Na ich www ani slowa (poradnik ktory kiedys byl juz nie istnieje).

    Pozdrawiam
    Rafal

  • 4. Data: 2009-05-07 18:45:24
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Uzytkownik "Rafal M" <r...@g...com> napisal w wiadomosci
    h.googlegroups.com...

> [...]
    > Wie ktos jak sie w Polbanku przelewy zleca?
    >
    > Na ich www ani slowa (poradnik ktory kiedys byl juz nie istnieje).

    zatem poprostu nie pamietasz hasla do certyfikatu
    bo chyba numeru z CAPS LOCK nie robisz ;)

  • 5. Data: 2009-05-08 12:05:06
    Od: Rafal M <r...@g...com>

    On 7 Maj, 20:45, "zlotowinfo" <u...@g...pl> wrote:

    > zatem poprostu nie pamietasz hasla do certyfikatu
    > bo chyba numeru z CAPS LOCK nie robisz ;)

    Kopiuj-wklej z managera hasel. Wiec musi byc ok. Lokate zlikwidowalem
    bez problemu.

    Pozdrawiam
    Rafal

  • 6. Data: 2009-05-08 12:19:40
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    Rafal M pisze:

    > Kopiuj-wklej z managera hasel. Wiec musi byc ok. Lokate zlikwidowalem
    > bez problemu.

    W Polbanku nie da się skopiować i wkleić. Do robienia przelewów to by
    się przydało.

    --
    animka

  • 7. Data: 2009-05-08 12:27:12
    Od: BK <b...@g...com>

    On May 8, 2:19 pm, animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> wrote:

    > W Polbanku nie da się skopiować i wkleić. Do robienia przelewów to by
    > się przydało.
    >
    > --
    > animka

    Da sie. To, ze "prawoklik" jest zablokowany nie wyklucza kopiowania :)

  • 8. Data: 2009-05-08 12:34:52
    Od: Rafal M <r...@g...com>

    On 8 Maj, 14:19, animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> wrote:

    > W Polbanku nie da się skopiować i wkleić. Do robienia przelewów to by
    > się przydało.

    Da sie, tylko nie prawoklikiem.
    Do tego samo wpisywanie hasla do certyfikatu to inne okno - da sie tez
    prawoklikiem.

    Pozdrawiam
    Rafal

  • 9. Data: 2009-05-08 12:53:21
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    Rafal M pisze:

    > Da sie, tylko nie prawoklikiem.
    > Do tego samo wpisywanie hasla do certyfikatu to inne okno - da sie tez
    > prawoklikiem.

    Dziękuję Wam. Przy okazji wypróbuję.

    --
    animka

  • 10. Data: 2009-05-08 19:56:06
    Od: Piotr Gralak <g...@g...pl>

    Rafal M napisa?(a):

> [...]
    > Wie ktos jak sie w Polbanku przelewy zleca?
    >
    > Na ich www ani slowa (poradnik ktory kiedys byl juz nie istnieje).

    Odpusc sobie, traktuj ten net tylko jak podglad. Zycie jest wtedy
    znacznie przyjemniejsze. Serio mowie, ja zalozylem ze w tym badziewiu
    nie ma przelewow, i jest OK :)

    PG