  • 1. Data: 2009-05-07 12:06:11
    Temat: Przelewy z KK Getin
    Od: "Criss" <j...@o...pl>

    Dziś Pani na infolinii Getin Bank powiedziała mi, że przelewy z ich KK
    mozna wykonywać samodzielnie przez internet i nie trzeba w oddziale.
    Ktoś może wie jak to działa i czy w ogóle?

    Criss

  • 2. Data: 2009-05-07 13:40:19
    Temat: Re: Przelewy z KK Getin
    Od: Jacek Erazmus <j...@g...com>

    On 7 Maj, 14:06, "Criss" <j...@o...pl> wrote:
    > Dziś Pani na infolinii Getin Bank powiedziała mi, że przelewy z ich KK
    > mozna wykonywać samodzielnie przez internet i nie trzeba w oddziale.
    > Ktoś może wie jak to działa i czy w ogóle?

    Z tego co widzę w bankowości elektronicznej to nigdzie nie ma takiej
    możliwości.

    --
    pozdrawiam,
    Erazmus

  • 3. Data: 2009-05-07 14:28:38
    Od: "k...@g...pl" <k...@g...pl>

    On 7 Maj, 15:40, Jacek Erazmus <j...@g...com> wrote:

    > Z tego co widzę w bankowości elektronicznej to nigdzie nie ma takiej
    > możliwości.
    >
    > --
    > pozdrawiam,
    > Erazmus

    Potwierdzam, u siebie też nie widzę takiej opcji. W przelewach widzę
    tylko dwa rachunki czyli konto internetowe i TOP.
    Być może pan na infolinii zrozumiał, że chodzi o spłatę karty.

  • 4. Data: 2009-05-07 14:41:20
    Od: Maverick <m...@p...fm>

    k...@g...pl wrote:

    > Potwierdzam, u siebie też nie widzę takiej opcji. W przelewach widzę
    > tylko dwa rachunki czyli konto internetowe i TOP.
    > Być może pan na infolinii zrozumiał, że chodzi o spłatę karty.

    A kiedys ktos pisal na grupie ze mu sie pojawila taka opcja - tylko nie
    pamietam kto i kiedy. Moze wiec to nie jest regula, ale niektorzy maja
    taka mozliwosc?

    --
    Regards,
    Maverick

  • 5. Data: 2009-05-07 14:51:22
    Od: "Criss" <j...@o...pl>

> [...]

    tylko dwa rachunki czyli konto internetowe i TOP.
    Być może pan na infolinii zrozumiał, że chodzi o spłatę karty.

    Podczas rozmowy pytałem dwa razy Panią na infolinii o mozliwość przelewu z
    KK
    przez internet i Pani zaklinała się, że tak i że to jest jakieś novum w
    ofercie banku.
    No, ale możliwe, że nie zrozumiała mnie do końca.

    Pzdr
    Criss

  • 6. Data: 2009-05-07 20:14:29
    Od: RobertS <b...@x...pl>

> [...]
    > ofercie banku.
    > No, ale możliwe, że nie zrozumiała mnie do końca.

    ja w czasie takich rozmow od razu loguje sie do systemu i sprawdzam czy
    jest tak jak mowi pracownik...czasem zdarza się, że patrząc na to samo
    widzimy dwie zupełnie różne rzeczy ;-/

    --
    pozdrawiam
    RobertS