  • 11. Data: 2006-09-25 06:28:23
    Temat: Re: Raiffeisen - odmowa przeniesienia KK?
    Od: "Samurai" <s...@T...eranet.pl>

    > Musiałem wypełnić taki sam szczegółowy wniosek jak klient, który chce
    > otrzymać kartę bez przenoszenia poprzedniej (tzn. dane pracodawcy, poziom
    > zarobków, posiadany samochoód, stosunek do służby wojskowej itp.),

    Przenosilem dwie karty do raiffeisena i zawsze bardzo szybko wszystko bylo
    zalatwiane bez najmniejszych problemow.
    Co do szczegolowosci wniosku to jest on wg mnie bardzo ogolny - pytanie o
    zarobki ma charakter niesamowicie orientacyjny (np. jest tam pole "2000 do
    5000").
    Zdolnosci kredytowej na pewno nie sprawdzaja, bo bez zmrozenia okiem wydali
    mi kilkanascie dni temu karte jak mam na karku kredyt hipoteczny 190tys
    (1200zl/mies), 3 inne karty kredytowe, 10 tys kredytu odnawialnego w mBanku
    i mam na utrzymaniu niepracujaca zone i dziecko, a zarobki moze nie
    najnizsze, ale watpie bym mial zdolnosc na nastepna karte.
    Nastepnego dnia po zlozeniu wniosku juz zadzwonili ze karta jest przyznana.

    pozdrawiam