  • 1. Data: 2006-09-22 18:36:05
    Temat: Konto za granica
    Od: "Kitel" <K...@o...pl>

    Mam konto w zagrnicznym banku (Lloyds TSB ) i chce pobrac pieniadze z tego
    konta tylko ze w Polsce nie ma Lloyds TSB .Moze ktos wie jaka prowizje musze
    zaplacic i czy moge zrobic to w kazdym banku w Polsce ?? .Pozdrawiam

  • 2. Data: 2006-09-22 19:51:40
    Temat: Re: Konto za granica
    Od: "fotech" <w...@p...onet.pl>

> [...]
    > konta tylko ze w Polsce nie ma Lloyds TSB .Moze ktos wie jaka prowizje musze
    > zaplacic i czy moge zrobic to w kazdym banku w Polsce ?? .Pozdrawiam

    Jest kilka wariantów - jeden to taki, że otwierasz konto w Polsce, robisz przelew ze
    swojego rachunku w Lloydsie na konto w Polsce, i wybierasz tu bez kłopotu, po
    stronie polskiej koszty masz w wielu bankach zerowe (o ile to prywatne konto i
    prywatne pieniadze), po stronie nadawcy koszty wg jego cennika, zalezne od kwoty
    jaka przelewasz, powiedzmy od 10 do 50Ł,
    drugi wariant to taki, że w tamtym banku wystawiaja Ci czek, i z takim czekiem
    idziesz do inkasa w Polskim banku (najlepiej w tym, gdzie juz masz rachunek, jesli
    nie, to np w PKO SA), i zaleznie od widzimiasia banku dostajesz kase po miesiącu,
    prowizja po polskiej stronie kilkadziesiat do kilkuset złotych (w ogole to najgorszy
    wariant),
    a kolejny to taki, że masz karte podpietą do tamtego zagranicznego rachunku i
    wybierasz w Polsce, ale to oczywiscie rozumiem, że gdybys mial, to bys takiego
    pytanie nie generował? minus to taki, że z takiej karty mozna wyciagnać jesli z
    bankomatu - to tylko złotówki, jesli to jest Visa, to mozna sprobować bezposrednio
    funty również w tym PKOSA - w okienku...
    Pierwszy wariant mi sie wydaje najrozsadniejszy i najsprawniejszy.

    Wojtek

  • 3. Data: 2006-09-22 21:27:06
    Od: Populares <n...@g...pl>

    fotech wrote:

> [...]
    pytanie nie generował? minus to taki, że z takiej karty mozna wyciagnać jesli z

    W hali przylotów lotniska Warszawa - Okęcie jest bankomat, który wypłaca
    w $ i chyba też w EUR.

    > jesli to jest Visa, to mozna sprobować bezposrednio funty również w tym PKOSA - w
    okienku...
    > Pierwszy wariant mi sie wydaje najrozsadniejszy i najsprawniejszy.

    Chodzi o PKO BP SA, czy Pekao SA?

  • 4. Data: 2006-09-22 22:23:18
    Od: "kjvirtual" <k...@g...com>

    > W hali przylotów lotniska Warszawa - Okęcie jest bankomat, który wypłaca
    > w $ i chyba też w EUR.

    Wypłaca tylko w EURO i minimalnie jest to 50euro.

  • 5. Data: 2006-09-23 05:13:31
    Od: "Darek" <n...@p...maila.pl>

    > konta tylko ze w Polsce nie ma .Moze ktos wie jaka prowizje musze
    > zaplacic i czy moge zrobic to w kazdym banku w Polsce ?? .Pozdrawiam

    Zapytaj w swoim banku lub zerknij na stronę http://www.lloydstsb.com/

    Darek

  • 6. Data: 2006-09-24 08:17:25
    Od: "fotech" <w...@p...onet.pl>

    > Chodzi o PKO BP SA, czy Pekao SA?

    podejrzewam, że w obu mozna tak wyplacic, i jeszcze w BPH i nie tylko. A chodzilo mi
    o ten gorszy PKO.

    Wojtek

  • 7. Data: 2006-09-24 08:31:00
    Od: "KaShMiRi" <x...@x...pl>

    Użytkownik "Kitel" <K...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > musze
    > zaplacic i czy moge zrobic to w kazdym banku w Polsce ?? .Pozdrawiam

    Karta bankomatowa nie działa???