  • 1. Data: 2006-09-23 14:09:25
    Temat: Raiffeisen - odmowa przeniesienia KK?
    Od: "Wirtuozz" <w...@w...pl>

    Kilka dni temu złożyłem w Raiffeisen Banku wniosek o wydanie karty na
    podstawie wyciągu z poprzedniej KK.
    Musiałem wypełnić taki sam szczegółowy wniosek jak klient, który chce
    otrzymać kartę bez przenoszenia poprzedniej (tzn. dane pracodawcy, poziom
    zarobków, posiadany samochoód, stosunek do służby wojskowej itp.), ale nie
    musiałem przynosić zaświadczenia od pracodawcy.
    Czy przedstawiając wyciąg z poprzedniej karty (regularnie spłacana kwota
    powyżej minimalnej, ale nie całkość zadłużenia) ktoś z Was w praktyce
    spotkał się z odmową ze strony Raiffeisen Banku?
    Czy inne banki przy przenoszeniu KK też chcą podania takich danych jak
    Rajfi?
    Podzielcie się swoimi doświadczeniami.

  • 2. Data: 2006-09-23 14:57:35
    Temat: Re: Raiffeisen - odmowa przeniesienia KK?
    Od: "Bogdan B." <b...@w...pl>

    Wirtuozz wrote:
    > Czy inne banki przy przenoszeniu KK też chcą podania takich danych jak
    > Rajfi?

    BPH nie, ING tak.

  • 3. Data: 2006-09-23 15:28:05
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Wirtuozz napisał(a):

    > Podzielcie się swoimi doświadczeniami.

    Mille nie chce zupełnie nic. Jedynie 3 wyciągi. Nawet wierzą na słowo,
    że starą kartę się wypowie w regulaminowym terminie.

  • 4. Data: 2006-09-23 15:56:43
    Od: Grzegorz Kamionka <k...@T...data.pl>

    Wojciech Nawara pisze:

    > Mille nie chce zupełnie nic. Jedynie 3 wyciągi. Nawet wierzą na słowo,
    > że starą kartę się wypowie w regulaminowym terminie.

    Znaczy, że *w ogóle* nie chcą potwierdzenia wypowiedzenia starej KK z innego
    banku?

    --
    Grzegorz Kamionka

  • 5. Data: 2006-09-23 18:50:58
    Od: "zycie_po_zyciu" <z...@g...pl>

    > Znaczy, że *w ogóle* nie chcą potwierdzenia wypowiedzenia starej KK z
    > innego banku?

    Tak.

  • 6. Data: 2006-09-23 22:14:12
    Od: m...@g...com

    Grzegorz Kamionka wrote:

    > Znaczy, że *w ogóle* nie chcą potwierdzenia wypowiedzenia starej KK z
    > innego banku?

    Nakładają na ciebie obowiązek (60 dni) ale po cichu dodają że nikt tego nie
    sprawdza.

    p. m.

  • 7. Data: 2006-09-24 09:01:52
    Od: "Paweł" <p...@c...pl>

    > Nakładają na ciebie obowiązek (60 dni) ale po cichu dodają że nikt tego nie
    > sprawdza.
    >
    > p. m.

    W Mille 2 razy podpisywałem przy przenoszeniu 2 razy KK, że zrezygnuję z
    przenoszonej KK do 60 dni, ale minęło już ponad 6 m-cy i nikt się nie upomina o
    potwierdzenie zamknięcia kart.

    Paweł

  • 8. Data: 2006-09-24 09:26:28
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Paweł napisał(a):

    > W Mille 2 razy podpisywałem przy przenoszeniu 2 razy KK, że zrezygnuję z
    > przenoszonej KK do 60 dni, ale minęło już ponad 6 m-cy i nikt się nie upomina o
    > potwierdzenie zamknięcia kart.

    Aktualnie nie ma potrzeby podpisywania oświadczenia - stosowny wymóg
    znajduje się w regulaminie KK.

  • 9. Data: 2006-09-24 21:41:49
    Od: "Paweł" <p...@c...pl>

    > Aktualnie nie ma potrzeby podpisywania oświadczenia - stosowny wymóg
    > znajduje się w regulaminie KK.

    Na jedno wychodzi :)
    Np. w ING wymagają podpisania oddzielnych oświadczeń o rezygnacji z karty.
    Paweł

  • 10. Data: 2006-09-24 23:59:15
    Od: "kjvirtual" <k...@g...com>

    > Mille nie chce zupełnie nic. Jedynie 3 wyciągi. Nawet wierzą na słowo,
    > że starą kartę się wypowie w regulaminowym terminie.

    a pytaja o pracodawce i zarobki?