  • 1. Data: 2006-09-22 18:15:20
    Temat: Re: na sieciowym podgladzie KK pojawila mi sie nie moja kwota autoryzowana ??!?!? co robic ?
    Od: "hugolin" <h...@o...pl>

    Zadzwon do nich na 0 801 331 331. Sa w stanie sprawdzic co to za
    autoryzacja.

  • 2. Data: 2006-09-25 07:30:31
    Od: "Robcio" <r...@i...pl>

    > Zadzwon do nich na 0 801 331 331. Sa w stanie sprawdzic co to za
    > autoryzacja.

    dzieki z apomoc
    autoryzacja zeszla, jednak z karty sciagnelo mi i tak jakies 25zl wiecej niz
    powinno
    w banku powiedzieli ze reklamowac u sprzedawcy bileto, czyli mies&more - co
    juz zrobilem.
    Kurde powinni za takie cyrki dawac conajmniej dodatkowe mile w ramach
    stresowania ludzi.