  • 1. Data: 2004-05-19 11:12:29
    Temat: Expander, Gdansk - prosba o opinie
    Od: Jarek Dukat <p...@s...xx>

    Wiem ze bylo na grupie i wszystkie wypowiedzi na ten temat w archiwum
    czytalem. Jednak nikt nie wspomina konkretnie o oddziale Expandera w
    Gdansku (we Wrzeszczu konkretnie).
    Czy ktos z nimi wspolpracowal i ma ochote zachwalac lub odradzac?
    A moze jakies nowe opinie o ich posrednictwie tak ogolnie?
    Mam zamiar brac kredyt w PKO BP (gl. ze wzgledu na bardzo atrakcyjne
    warunki wczesniejszej splaty). Czy np. Expander jest w stanie
    wynegocjowac lepsze oprocentowanie, mniejsza prowizje lub inne
    atrakcyjne warunki w stosunku do tych jakie dostaje gosc z ulicy?

    Pozdr.
    Jarek

  • 2. Data: 2004-05-19 16:21:59
    Temat: Re: Expander, Gdansk - prosba o opinie
    Od: "Marcin Kozlowski" <s...@...SUNTOwp.pl>

    Uzytkownik "Jarek Dukat" <p...@s...xx> napisal w wiadomosci
> [...]
    > Czy ktos z nimi wspolpracowal i ma ochote zachwalac lub odradzac?
    > A moze jakies nowe opinie o ich posrednictwie tak ogolnie?

    ja korzystalem z tego oddzialu.. co prawda bylem raczej dosc dobrze
    przygotowany w temacie, ale podsumowujac bylem zadowolony z obslugi...
    trzeba powiedziec ze to wygoda jak zalatwiaja za ciebie wszystko a ty sie
    kontaktujesz tylko z jedna osoba

    Moge polecic Ci p.Magda H. , bardzo sympatyczna i konkretna osoba
    (pozdrawiam :) )
    natomiast od znajomych slyszalem opinie aby unikac drugiej p. Magdy w tym
    oddziale..

    W kazdym razie oprocz opinii Expandera dobrze jest samemu wiedziec cos o
    kredytach,
    bo moze zachodzic czasami podejrzenie ze zaoferuja taki kredyt , z ktorego
    maja wieksza prowizje..

    pozdro
    SirmarK