  • 1. Data: 2002-12-12 23:23:04
    Temat: Raiffeisen, a Reiffeisen..
    Od: k...@p...onet.pl

    www.raiffeisen.com.pl = www.reiffeisen.com.pl

    Czyzby wiedzieli, ze ludzie beda pisac przez "e" i wykupili 2 nazwy ?

    hehe

  • 2. Data: 2002-12-12 23:29:40
    Temat: Re: Raiffeisen, a Reiffeisen..
    Od: Wojciech Skrzypinski <u...@h...pl>

    k...@p...onet.pl wrote in news:5887.00000a9a.3df91a57
    @newsgate.onet.pl:

    > www.raiffeisen.com.pl = www.reiffeisen.com.pl
    >
    > Czyzby wiedzieli, ze ludzie beda pisac przez "e" i wykupili 2 nazwy ?
    >
    > hehe

    Tak, nietrudno jest cos takiego przewidziec lub tez mieli troche telefonow w rodzaju
    "a
    strona nie dziala !".

    W.

  • 3. Data: 2002-12-13 07:24:23
    Od: o...@o...pl

    > www.raiffeisen.com.pl = www.reiffeisen.com.pl
    >
    > Czyzby wiedzieli, ze ludzie beda pisac przez "e" i wykupili 2 nazwy ?

    > mam pytanie:
    szukam info o kosztach transakcji przez ichniejsze call centre (np. przelewów).
    Najwidoczniej słabo szukam - bo nie mogę znaleźć jakiejś tabeli opłat > czy coś
    podobnego (poza standardowymi kosztami za prowadzenie rachunku, które są).
    Wiecie gdzie mogę znaleźć takie szczególiki?
    odz
    PS. Może ktoś z Was ma u nich konto - poradźcie na co muszę uważać? Dzięki

  • 4. Data: 2002-12-13 07:36:56
    Od: "Krzysiek" <k...@d...prv.pl>

    > www.raiffeisen.com.pl = www.reiffeisen.com.pl
    >
    > Czyzby wiedzieli, ze ludzie beda pisac przez "e" i wykupili 2 nazwy ?
    >
    > hehe
    >
    > --
    powinni jeszcze wykupić:

    www.raifaisen.pl

    www.raiffaissen.pl

    www.raifaissen.pl

    itp :)

    pozdr
    Krzysiek

  • 5. Data: 2002-12-13 07:51:41
    Temat: Re: Re: Raiffeisen, a Reiffeisen..
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Fri, Dec 13, 2002 at 08:24:23AM +0100, o...@o...pl wrote:

    > mam pytanie:
    >szukam info o kosztach transakcji przez ichniejsze call centre (np. przelewów).

    Za darmo. Potwierdzenia - za darmo (uwaga, zmienili nieco format potwierdzen).

    >Najwidoczniej słabo szukam - bo nie mogę znaleźć jakiejś tabeli opłat > czy coś
    >podobnego (poza standardowymi kosztami za prowadzenie rachunku, które są).
    >Wiecie gdzie mogę znaleźć takie szczególiki?

    Na ich stronie? ;-) Powaznie, tam jest jedna tabelka w ktorej jest
    chyba 10 pozycji i to wszystkie oplaty.

    >odz
    >PS. Może ktoś z Was ma u nich konto - poradźcie na co muszę uważać? Dzięki

    Na 3 sesje eliksira - ksieguja nastepnego dnia. Na to ze jesli ktos
    wysle przeled _do_Ciebie_ gdzie cos nie bedzie sie zgadzac (moja zona
    ma dzielone nazwisko i czasem przychodza do niej przelewy na jeden lub
    drugi fragment) to RB musi to sobie potwierdzic.

    Procenty sa liczone kwartalnie. Saldo na karcie takie troche
    rozjezdzajace sie z rzeczywistoscia (karty obsluguje polcard, ale RB
    jakos tak dziwnie to uaktualnia).

    Od czasu wprowadzenia KK ciezkawo sie dodzwonic, a od stycznia nie
    bedzie 0800 ale 0801 (najtansza, ale jednak).

    Czasem trzeba sie klocic aby przelew ksiegowali tego samego dnia, mimo
    ze ma wyjsc nastepnego (klasyczny problem daty splaty), ale daje sie
    zrobic.

    Wiecej chyba klopotow nie ma.

    --

    --w

  • 6. Data: 2002-12-13 08:03:47
    Od: o...@o...pl

    > Za darmo. Potwierdzenia - za darmo (uwaga, zmienili nieco format potwierdzen).
    super, a co z przelewami? u mnie w banku kosztuje ta przyjemność 2 zł.

> [...]
    > ma dzielone nazwisko i czasem przychodza do niej przelewy na jeden lub
    > drugi fragment) to RB musi to sobie potwierdzic.
    dobrze, że namówiłem swoją na jedno nazwisko - moje :-)

    odz

  • 7. Data: 2002-12-13 08:28:24
    Temat: Re: Re: Re: Raiffeisen, a Reiffeisen..
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Fri, Dec 13, 2002 at 09:03:47AM +0100, o...@o...pl wrote:

    >super, a co z przelewami? u mnie w banku kosztuje ta przyjemność 2 zł.

    Przeciez napisalem ze za darmo ;-)

    >dobrze, że namówiłem swoją na jedno nazwisko - moje :-)

    Wiesz, teraz ona ma problem ;-)

    --

    --w

  • 8. Data: 2002-12-13 08:49:02
    Od: o...@o...pl

    > Przeciez napisalem ze za darmo ;-)

    wydawało się to być niewiarygodne - banki lubią stosować ukryte koszty.

    > Wiesz, teraz ona ma problem ;-)

    już nie - ale biurokracja w Polsce to jest odrębny temat :-(
    odz

  • 9. Data: 2002-12-13 08:51:57
    Od: "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___nospam___bankier.pl>

    <o...@o...pl> wrote in message news:5887.00000b07.3df98b26@newsgate.onet.pl...
> [...]
    > odz
    > PS. Może ktoś z Was ma u nich konto - poradźcie na co muszę uważać? Dzięki

    Kiedyś była o tym ciekawa dyskusja na pbb :-)))
    http://groups.google.com/groups?hl=pl&lr=&ie=UTF-8&i
    nlang=pl&threadm=9s0j79%24sej%241%40shilo.silesia.pi
    k-net.pl&rnum=1&prev=/groups%3Fq%3Dgroup:pl.biznes.b
    anki%2Binsubject:raiffeisen%2Bauthor:kowalski%26hl%3
    Dpl%26lr%3D%26ie%3DUTF-8%26inlang%3Dpl%26selm%3D9s0j
    79%2524sej%25241%2540shilo.silesia.pik-net.pl%26rnum
    %3D1

    K. Kowalski

  • 10. Data: 2002-12-13 08:53:28
    Temat: Re: Re: Re: Re: Raiffeisen, a Reiffeisen..
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Fri, Dec 13, 2002 at 09:49:02AM +0100, o...@o...pl wrote:

    >wydawało się to być niewiarygodne - banki lubią stosować ukryte koszty.

    Coz, tym razem jest to oprocentowanie.

    --

    --w