  • 11. Data: 2002-12-13 09:15:56
    Temat: Re: Raiffeisen, a Reiffeisen..
    Od: g...@l...mm.pl (Grzegorz Dabrowski)

    K. Kowalski napisal:

    > Kiedyś była o tym ciekawa dyskusja na pbb :-)))
    > http://groups.google.com/ [...]

    wersja dla tych, co nie lubia dlugich linkow ;)
    http://groups.google.com/groups?th=1fb4e647efa7174c&
    seekm=3BE67AE1.D3D781E3%40pnet.pl

    BP,PPNMSP

    Pozdrawiam, Grzegorz

  • 12. Data: 2002-12-13 12:43:43
    Od: tan <t...@n...o2.pl>

    Krzysiek wrote:

    > powinni jeszcze wykupić:
    >
    > www.raifaisen.pl
    >
    > www.raiffaissen.pl
    >
    > www.raifaissen.pl
    >
    > itp :)

    np: www.rajfajzen.pl ;)

    pozdrawiam - tan

    -------------------------
    chcesz do mnie napisac
    wytnij "nos." z adresu:
    t...@n...o2.pl
    -------------------------

  • 13. Data: 2002-12-13 16:35:55
    Temat: Re: Re: Raiffeisen, a Reiffeisen..
    Od: "rena" <r...@p...pl>

    Użytkownik "Wojtek Piecek" <w...@p...waw.pl> napisał w wiadomości

    > Na 3 sesje eliksira - ksieguja nastepnego dnia. Na to ze jesli ktos
    > wysle przeled _do_Ciebie_ gdzie cos nie bedzie sie zgadzac (moja zona
    > ma dzielone nazwisko i czasem przychodza do niej przelewy na jeden lub
    > drugi fragment) to RB musi to sobie potwierdzic.

    zartujesz:) dokladnie to sprawdzam, bo pensja mi zawsze wplywa 3 sesja i
    zawsze jest ksiegowana poznym popoludniem!!!

    > Procenty sa liczone kwartalnie. Saldo na karcie takie troche
    > rozjezdzajace sie z rzeczywistoscia (karty obsluguje polcard, ale RB
    > jakos tak dziwnie to uaktualnia).

    to juz sie dawno zmienilo - na pewno kilka miesiecy temu. rzeczywiscie wtedy
    bylo to bardzo niewygodne, ale teraz od razu kwota jest blokowana i w
    infolinii jest aktualne saldo.

    > Od czasu wprowadzenia KK ciezkawo sie dodzwonic, a od stycznia nie
    > bedzie 0800 ale 0801 (najtansza, ale jednak).

    to bedzie taka za 1 impuls czy jak za rozmowy lokalne?

    > Czasem trzeba sie klocic aby przelew ksiegowali tego samego dnia, mimo
    > ze ma wyjsc nastepnego (klasyczny problem daty splaty), ale daje sie
    > zrobic.

    to ja mam zupelnie odwrotne doswiadczenia. jak zlecalam u infolinki przelew,
    zeby wyszedl nastepnego dnia, bo dzwonilam juz po 3 elixirze, to mi
    notorycznie ksiegowali z data mojego dzwonienia i tracilam odsetki za 1
    dzien. ale zapisanie sobie nazwiska infolinki i dokladnej daty i godziny
    rozowy - czyni cuda:)

  • 14. Data: 2002-12-13 19:52:56
    Temat: Re: Re: Re: Raiffeisen, a Reiffeisen..
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Fri, Dec 13, 2002 at 05:35:55PM +0100, rena wrote:

    >zartujesz:) dokladnie to sprawdzam, bo pensja mi zawsze wplywa 3 sesja i
    >zawsze jest ksiegowana poznym popoludniem!!!

    Naprawili ;-) znaczy nalezy to zmieniac ;-)

    >to juz sie dawno zmienilo - na pewno kilka miesiecy temu. rzeczywiscie wtedy
    >bylo to bardzo niewygodne, ale teraz od razu kwota jest blokowana i w
    >infolinii jest aktualne saldo.

    W infolinii tak. Ale nie w polcardzie ;-)

    >to bedzie taka za 1 impuls czy jak za rozmowy lokalne?

    ponoc 1 impuls.

> [...]
    >notorycznie ksiegowali z data mojego dzwonienia i tracilam odsetki za 1
    >dzien. ale zapisanie sobie nazwiska infolinki i dokladnej daty i godziny

    Nalezy pamietac aby to powiedziec, juz sie nauczylem.

    --

    --w

  • 15. Data: 2002-12-14 06:40:03
    Od: "rena" <r...@p...pl>

    Uzytkownik "Wojtek Piecek" <w...@p...waw.pl> napisal w wiadomosci
    > W infolinii tak. Ale nie w polcardzie ;-)

    czyli mimo braku srodkow bedzie autoryzacja w sklepie? chmmm, to
    rzeczywiscie kiepawo, ale chyba nie maja za przekroczenie salkda zadnych kar
    w taryfie?

  • 16. Data: 2002-12-15 07:55:34
    Temat: Re: Re: Re: Re: Raiffeisen, a Reiffeisen..
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Sat, Dec 14, 2002 at 07:40:03AM +0100, rena wrote:

    >czyli mimo braku srodkow bedzie autoryzacja w sklepie? chmmm, to
    >rzeczywiscie kiepawo, ale chyba nie maja za przekroczenie salkda zadnych kar
    >w taryfie?

    Uzywasz elektrona do placenia? ;-)

    --

    --w

  • 17. Data: 2002-12-15 09:18:10
    Od: "rena" <r...@p...pl>

    > Uzywasz elektrona do placenia? ;-)

    tak. i nie mialam jeszcze odmowy.

  • 18. Data: 2002-12-15 14:19:23
    Temat: Re: Re: Re: Re: Re: Raiffeisen, a Reiffeisen..
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Sun, Dec 15, 2002 at 10:18:10AM +0100, rena wrote:

    >tak. i nie mialam jeszcze odmowy.

    Och, nie chodzi mi o fakt odmowy, ale o to ze ktos tej karty do
    _placenia_ uzywa ;-)

    --

    --w