  • 21. Data: 2002-01-07 19:56:51
    Temat: Re: ROR w Kredyt Banku- warto?
    Od: "Michał Chowaniec" <h...@p...fm>

    osobiście odradzam jak chciałem otworzyć ROR w KB to miła pani na infolinii
    poinformowała mnie ze z deklarowanymi wpłatami (kwota
    pięciocyfrowa)klasyfikuję się do grupy vip i moge liczyć na specjalną
    obsługę(bajka) min.juz po miesiącu dostanę limit debetowy bez żadnych
    zaświadczeń, po 5 m-cach przycisnęło mnie i potrzebowałem niewielkiej kwoty
    5000 i oświadczono mi że bez zaśw o zatrudnieniu nie dostanę limitu, w ogóle
    pracownikom KB przydałoby sie jakieś szkolenie sprzedazowe, bo odwiedzałem
    swój oddział 2 razy w tygodniu i nikt nigdy nie zaproponował mi żadnego
    produktu, jak spytałem sie o VC to niedysponent wybałuszył oczy i spytał ze
    zdziwieniem po co mi ona skoro sie nie opłaca

  • 22. Data: 2002-01-07 21:44:50
    Od: "Grzes" <p...@k...net.pl>

    ja też jestem bardzo niezadowolony w KB, poza korzystnie oprocentowanym
    RORem to nic specjalnego, opłaty na średnim poziomie, reklamacje rozpatrują
    nawet 3 miesiące

    Grześ

  • 23. Data: 2002-01-08 11:39:17
    Od: <z...@w...home.pl>

    > ja mam i nie narzekam - jeszcze nie napotkalem problemów z tym bankiem (choć
    na
    > grupie było o tym nie raz - ale to raczej przy rozwiązywaniu umowy i to chyba
    > nie zawsze wina było po stronie KB). Bank jak każdy inny.
    > Niedługo będzie pełna obsługa przez net.
    > Wskazówka - załóż sobie konto w jakiejś filii (mniejsze kolejki...).

    Ja mam konto w IX oddziale, tuz obok mojej firmy, kolejek prawie nie ma, konto
    mam ponad rok i poki co jestem bardzo zadowolony, jest naprawde OK.

    KZ