  • 1. Data: 2002-01-04 09:38:28
    Temat: BZ WBK stale monitoruje grupy dyskusyjne (wg Rzepy Moje Pieniadze 04.01.2002)
    Od: "Karol" <a...@b...com>

    Czy zaobserwowaliscie jakas konkretna korzysc/zmiane z tego monitorowania?

    Karol

  • 2. Data: 2002-01-04 09:47:19
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Karol" <a...@b...com> napisał w
    wiadomości news:a13te9$hd6$1@news.tpi.pl...
    > Czy zaobserwowaliscie jakas konkretna
    korzysc/zmiane z tego monitorowania?

    O tak, gdy rozpisywałem sie na temat ogólnie
    dostępnych skrzynek na sali bankowej, do wrzucania
    przelewów, to rzeczona wisiała sobie na bocznej
    ściance a podczas mojej ostatniej wizyty
    zauważyłem że przeniesiono ją na wprost głównego
    wejścia .... każdy teraz zauważy.

    Sark
    p.s. mi rzecz jasna nie o to chodziło

  • 3. Data: 2002-01-04 11:45:34
    Od: "Krzysztof Kowalski" <k...@b...pl>

    "Sark" <w...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
    > przelewów, to rzeczona wisiała sobie na bocznej
    > ściance a podczas mojej ostatniej wizyty
    > zauważyłem że przeniesiono ją na wprost głównego

    ROFTL :-)
    No to się obśmiałem :-)))))

    K. Kowalski

  • 4. Data: 2002-01-04 18:58:03
    Od: "Łukasz Dąbrowski" <w...@k...pl>

    Oczywiście, że monitoruje! Sam pracuję w BZWBK, hehe. ;-))) Niestety sam mam
    wątpliwości odnośnie rozwiązań stosowanych w tym banq ;-)) Gorąco ostatnio
    zachęcałem twórców polskiej przeróbki nowego systemu informatycznego dla
    BZ-detu do odwiedzenia tej grupy, żeby sobie poczytali, co ludzie już
    wypisują. ;-)))

    Pozdrawiam,

    --

    Łukasz Dąbrowski vel Woo-cash
    l...@b...gnet.pl

  • 5. Data: 2002-01-04 19:29:57
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

> [...]
    > zachęcałem twórców polskiej przeróbki nowego systemu informatycznego dla
    > BZ-detu do odwiedzenia tej grupy, żeby sobie poczytali, co ludzie już

    Ooooo - no to masz o czym pisac te magisterke ;)
    Napiszesz - to cie moze wezma do centrali i bedziesz mogl wdrazac w zycie
    nasze pomysly ;)))
    BTW. Co sie dzieje z S. Luczakiem??? Kiedys cos pisal, a teraz...

  • 6. Data: 2002-01-05 21:42:44
    Od: "Łukasz Dąbrowski" <w...@k...pl>

    > Napiszesz - to cie moze wezma do centrali i bedziesz mogl wdrazac w zycie
    > nasze pomysly ;)))

    Wcześniej mnie wywalą i nie zdążę wdrożyć wspaniałych koncepcji grupowiczów,
    hehe ;-))

  • 7. Data: 2002-01-06 21:37:07
    Od: <t...@p...onet.pl>

    > BTW. Co sie dzieje z S. Luczakiem??? Kiedys cos pisal, a teraz...

    Dość długo był na urlopie. Powinien już wrócić, więc na pewno się odezwie.

  • 8. Data: 2002-01-06 21:43:28
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Sun, Jan 06, 2002 at 10:37:07PM +0100, t...@p...onet.pl wrote:

    > Dość długo był na urlopie. Powinien już wrócić, więc na pewno się odezwie.

    Na pbb pewnie dlugo nie wroci, a ostatnio probowal odnowic zapisanie
    na karty (nawet z sukcesem ;-))

    --

    --w