  • 1. Data: 2002-01-04 09:03:21
    Temat: EDICash czy Multicash, ktory jest lepszy???
    Od: "Lew" <m...@p...onet.pl>

    Jesli kozystacie z bankowosci elektronicznej (mam na mysli podmioty
    gospodarcze) to mam pytanie:
    Ktory z wymienionych programow Waszym zdaniem jest najgorszy...??? i
    dlaczego....???

    MultiCash (w PeKaO S.A., ING,BPH)
    EDICash (BPH)
    Bresok (BRE)
    NetBank (PKO BP)
    Goniec (BH)

    Pytam dlatego, ze kozystam z wszystkich w/w programow i czasem mnie szlak
    trafia - tak funkcjonuja "wspaniale" (glownie jest to wina serwerow
    bankowych ale jednak..) i juz nie wiem czy jestem przewrazliwiony czy w
    niektorych bankach jest wolna amerykanka....???

    Thx za wypowiedzi

  • 2. Data: 2002-01-04 09:54:51
    Temat: Re: EDICash czy Multicash, ktory jest lepszy???
    Od: "Marcin Delimedjac" <d...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Lew" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > gospodarcze) to mam pytanie:
    > Ktory z wymienionych programow Waszym zdaniem jest najgorszy...??? i

    zalezy jaka wersja
    jak jakas stara i w dodatku sieciowa instaalcja to moze sie sypac na potege
    wiem bo tym zarzadzalem i instalowalem to dla RB

    > EDICash (BPH)

    nie znam

    > Bresok (BRE)

    dobry, stary ale dobry

    > NetBank (PKO BP)

    nie znam

    > Goniec (BH)

    bardzo dobry, ale sa klopoty z opcja Goniec Internet i stronami BH

    pozdrawiam

    marcin

  • 3. Data: 2002-01-08 20:38:28
    Od: "Michał Chowaniec" <h...@p...fm>

    cześć
    mam porównanie bph vs ing jeśli chodzi o multicasha, zdecydowanie wygrywa
    ing mniejszymi opłatami i większą uzytecznością, jeśli zdecydowałbyś sie na
    bph to pelecam jednak ediego, nie wiem jak duzą masz firmę i do czego chcesz
    uzywać programu (istnieje mozliwosć wspólpracy z programami ksiegowymi)
    jeśli masz mała firmę to zastanów sie nad internetowym Sezam Biznes w bph