  • 1. Data: 2002-01-04 09:08:43
    Temat: Lukas: Gdzie moje pieniądze?
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Witajcie,

    zauważyłem przykrą rzecz. Przelew nadany z Lukasa znika z konta w
    momencie nadania, ale idzie dwa dni później i księgowany jest w mBanku
    dopiero z tamtą datą. Znajoma pracująca w PKOBPSA mówi, że u nich też
    tak robili, ale protest klientów sprawił, że znormalnieli. Dla mnie są
    dwa rozwiązania:

    a) idzie najbliższą sesją, ale z datą nadania przeze mnie. Wtedy
    jednak mBank byłby stratny, więc pewnie nie przejdzie.

    b) idzie najbliższą sesją, ale z konta znika w momencie wyjścia

    Rozwiązanie (b) chyba jest sensowne. Licząc 7% oprocentowania, przy
    przelewie 10000 strata wynosi prawie 4zł. Czy więc Lukas pozornie
    darmowe przelewy opłaca sobie sam z takich działań?
    --
    Tristan hrabia Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

  • 2. Data: 2002-01-04 11:45:38
    Temat: Re: Lukas: Gdzie moje pieniądze?
    Od: "Krzysztof Kowalski" <k...@b...pl>

    "Tristan Alder" <s...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
    > dopiero z tamtą datą. Znajoma pracująca w PKOBPSA mówi, że u nich też
    > tak robili, ale protest klientów sprawił, że znormalnieli. Dla mnie są

    No i mamy kolejną "teorię" ;-))))

    K. Kowalski

  • 3. Data: 2002-01-04 13:07:52
    Od: "piotr" <p...@p...onet.pl>

    Użytkownik Tristan Alder <s...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:i...@4...com..
    .
> [...]
    > przelewie 10000 strata wynosi prawie 4zł. Czy więc Lukas pozornie
    > darmowe przelewy opłaca sobie sam z takich działań?

    u mnie na ten przykład jezeli patrze na historie konta to mam mniejsze saldo
    niż przy opcji stan konta :))
    komputer odjal 50 zl od 400 i wyszlo mu 200

    --
    Piotr
    www.techfarm.prv.pl

  • 4. Data: 2002-01-04 13:46:31
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Krzysztof Kowalski"
    <k...@b...pl> napisał w wiadomości
    Lukasa znika z konta w
    księgowany jest w mBanku
    PKOBPSA mówi, że u nich też
    znormalnieli. Dla mnie są

    > No i mamy kolejną "teorię" ;-))))

    Chyba że Lukas rzeczywiście postanowił podkupić
    pomysł BZWBK z tzw. tanim przelewem

    Sark

  • 5. Data: 2002-01-04 17:38:21
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@p...com>

    "Sark" <w...@p...onet.pl>
    > Chyba że Lukas rzeczywiście postanowił podkupić
    > pomysł BZWBK z tzw. tanim przelewem

    Po świętach, w piątek rano, wysłałem przelew z e-Konta Lukasa do
    mBanku. Doszedł dopiero w poniedziałek... Oczywiście daty wyjścia -
    piątkowa(28.12), a księgowania w mBanku poniedziałkowa (31.12).

    --
    Pozdrawiam,
    Washko

  • 6. Data: 2002-01-04 19:08:49
    Od: "Amehat" <a...@a...net.pl>

    Użytkownik "piotr" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    : u mnie na ten przykład jezeli patrze na historie konta to mam mniejsze
    saldo
    : niż przy opcji stan konta :))
    : komputer odjal 50 zl od 400 i wyszlo mu 200

    Mam to samo od 750 odjął 330 i wyszło mu 90

    Amehat

  • 7. Data: 2002-01-04 21:20:25
    Od: "Damian P" <d...@k...chip.pl>

    Użytkownik "Amehat" <a...@a...net.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > : niż przy opcji stan konta :))
    > : komputer odjal 50 zl od 400 i wyszlo mu 200
    >
    > Mam to samo od 750 odjął 330 i wyszło mu 90

    Umnie podobnie 480 -- 480 = -- 480

    Damian_P

  • 8. Data: 2002-01-04 23:01:48
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>