  • 21. Data: 2003-03-18 15:30:39
    Temat: Re: ROR dla emeryta i rencisty
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "LOKI"

    > miasteczku. PKO BP?
    >
    > Liczba bankomatów : 17

    widac ze to Krosno czyli bankomatow 17
    wyglada mi na to ze najwygodniej w BGZ lub BPHPBK
    - oddz. PKOBP jest mniej, w Pekao rozne oplaty i prowizje

    ja uzywam VE BPH i Maestro z BGZ - jak mam wyplacac to w ich bankomacie
    tak wiec decyduje wygoda. Za BGZ mniejsza oplata co miesiac leci ale nie
    sprawdzalem wszystkich typow rachunkow w BPHPBK
    *** blad ***

  • 22. Data: 2003-03-18 16:12:12
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...com>

    Użytkownik "Jacek " <j...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Nie korzystam z usług ani Banku Pocztowego ani PKO BP stąd moja znajomość
    ich
    > oferty jest ograniczona, ale czy nie jest tak że PKO BP za podobną cenę
    > oferuje podobne usługi plus legendarna sieć bankomatów za darmo?

    IMO PKO BP jest w tej sytuacji oferta na drugim miejscu
    Nie jest tak, jak piszesz. Po ostatniej zmianie TOiP PKO BP mamy (ja
    pamietam, co napisal autor watku o potrzebach, ale uwazam, ze apetyt rosnie
    w miare jedzenia...):
    - zlecenia stale po 1,00zl w PKO BP (BP darmo)
    - obsluge przez telefon po 1,50zl/zecenie w PKO BP (darmowe przelewy zlecane
    telefonicznie w BP)
    Wystraczy, ze zdrowe dzis nogi zaczna troche bolec i moga to byc sprawy
    istotne..

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 23. Data: 2003-03-19 07:20:11
    Od: j...@p...onet.pl

    > BPHPBK
    > BPHPBK
    > BPHPBK

    Konto Sezam 4.5 zł
    Karta VE ważna 2 lata, wydanie 0 zł, wznowienie 20 zł
    Zlecenia stałe - bezpłatne z haczykami

    Bankowość telefoniczna 3 zł

    W bankomatach możliwa zmiana PIN'u i sprawdzanie salda.
    Dodatkowo jest wielce prawdopodobne, że w oddziale stoi terminal transakcyjny,
    który umożliwia zakładanie lokat, wykonywanie przelewów (1 zł), wydruk
    historii,...

    Jacek

  • 24. Data: 2003-03-19 08:59:21
    Od: l...@o...pl

    > Karta VE ważna 2 lata, wydanie 0 zł, wznowienie 20 zł
    > Zlecenia stałe - bezpłatne z haczykami
    >
    > Bankowość telefoniczna 3 zł

    Do tego trzeba dodac jeszcze oplate 2 zl miesiecznie w zwiazku z posiadaniem
    karty VE- ktora obligatoryjnie objeta jest pakietem bezpieczne transakcje ( no
    chyba ze ktos 3 razy w miesiacu uzyje karty by zaplacic bezgotowkowo-co w tym
    przypadku chyba nie bedzie mialo miejsca)
    Zatem jesli jedyna transakcja co miesiac polegalaby na wyplacie srodkow z
    bankomatu to miesieczna oplata za korzystanie z sezamu wynosilaby 6,5

  • 25. Data: 2003-03-19 09:02:48
    Od: j...@p...onet.pl

> [...]
    no
    > chyba ze ktos 3 razy w miesiacu uzyje karty by zaplacic bezgotowkowo-co w tym

    a nie 4?

    > przypadku chyba nie bedzie mialo miejsca)
    > Zatem jesli jedyna transakcja co miesiac polegalaby na wyplacie srodkow z
    > bankomatu to miesieczna oplata za korzystanie z sezamu wynosilaby 6,5

    Dokładnie tak. Zapomniałem o tym bo to nowość.

    Jacek

  • 26. Data: 2003-03-19 10:26:18
    Od: l...@o...pl

    > chyba ze ktos 3 razy w miesiacu uzyje karty by zaplacic bezgotowkowo-co w
    tym

    > a nie 4?

    Masz racje 4 transakcje.

  • 27. Data: 2003-03-21 06:56:06
    Od: "Beniowa" <b...@p...wp.pl>

    > widac ze to Krosno czyli bankomatow 17
    > wyglada mi na to ze najwygodniej w BGZ lub BPHPBK
    > - oddz. PKOBP jest mniej, w Pekao rozne oplaty i prowizje

    Gdybym mieszkal na Podkarpaciu, to zdecydowanie obstawialbym Pekao SA - jest
    to chyba najwieksza siec w tamtym regionie i maja - jakby co - bankomaty w
    roznych pozytecznych miejscach - np. Dukla, Iwonicz, Ustrzyki Dln. Ad rem:
    emerytowi i renciscie polecilbym w Pekao SA konto standardowe, takie
    oprocentowane na 0%, ale tez ktorego prowadzenie nie kosztuje nic. W Krosnie
    i okolicach malo jest miejsc, gdzie przyjmuja karty i trzeba bardzo chciec,
    zeby nia zaplacic. Brak karty nie bedzie zatem odczuwalny, a oddzialy Pekao
    SA czynne sa do godziny 18.00, a niektore w soboty, zas rachunki sa
    odmiejscowione i wyplacic mozna w kazdej placowce (a nie tylko tej, ktora
    prowadzo konto).

    Pozdrawiam, Grzegorz

  • 28. Data: 2003-03-23 10:05:11
    Od: "LOKI" <s...@w...pl>

    Dziękuję wszystkim za włączenie sie do dyskusji.