  • 1. Data: 2003-03-18 11:39:52
    Temat: ROR dla emeryta i rencisty
    Od: "LOKI" <s...@w...pl>

    Witam!
    Na pewno ten temat pojawiał sie na forum wiele razy ale niestety po
    przewertowaniu archiwum nie mogę sobie jeszcze wyrobić opinii jaki
    najlepszy- czytaj najtańszy byłby ROR dla ludzi, przy zalożeniach:

    1. jedno konto (na zasadzie współposiadacze )
    2. małżeństwo: emeryt i rencistka
    3. nie robią przelewów
    4. nie potrzebuja kart kredytowych
    5. nie płacą kartą za zakupy
    6. nie potrzebuja dostępności debetu
    7. nie maja pojęcia o internecie, odpadaja konta internetowe
    8. mieszkają w zapyziałym 50 tyś. miasteczku
    9. potrzebuja wybrać pieniądze z bankomatu RAZ w miesiącu (najlepiej
    bezpłatnie)

    Praktycznie chodzi o to by pieniądze nie były przesyłane z ZUS pocztą tylko
    trafiały na rachunek bankowy. To wszystko.
    Jakieś propozycje???
    LOKI

  • 2. Data: 2003-03-18 11:40:44
    Temat: Re: ROR dla emeryta i rencisty
    Od: j...@p...onet.pl

    > 8. mieszkają w zapyziałym 50 tyś. miasteczku

    ...i tu jest pies pogrzebany. Wszystko zależy od tego jakie macie banki w tym
    miasteczku. PKO BP?

    Jacek

  • 3. Data: 2003-03-18 11:47:47
    Od: Bartol Partol <b...@p...c>

    Użytkownik LOKI napisał:

> [...]
    >
    > Praktycznie chodzi o to by pieniądze nie były przesyłane z ZUS pocztą tylko
    > trafiały na rachunek bankowy. To wszystko.

    A ktory bank ma w masteczku bankomaty?

    Bartol

  • 4. Data: 2003-03-18 12:11:58
    Od: Tomal <no_e-mail@no_spam.no_problem>

    LOKI wrote:
> [...]
    >
    > Praktycznie chodzi o to by pieniądze nie były przesyłane z ZUS pocztą tylko
    > trafiały na rachunek bankowy. To wszystko.

    Giro konto senior w Banku Pocztowym - zakładanie/obsługa w każdej
    placówce pocztowej na terenie kraju, koszt 2,5/mies

    --
    Tomal

  • 5. Data: 2003-03-18 12:19:21
    Od: j...@p...onet.pl

    > Giro konto senior w Banku Pocztowym - zakładanie/obsługa w każdej
    > placówce pocztowej na terenie kraju, koszt 2,5/mies

    A jak z pkt 9.: potrzebuja wybrać pieniądze z bankomatu RAZ w miesiącu
    (najlepiej bezpłatnie)

    Jacek

  • 6. Data: 2003-03-18 12:29:14
    Od: Tomal <no_e-mail@no_spam.no_problem>

    j...@p...onet.pl wrote:
    > A jak z pkt 9.: potrzebuja wybrać pieniądze z bankomatu RAZ w miesiącu
    > (najlepiej bezpłatnie)
    Owszem, to już byłoby drożej (opłata za kartę i za wypłatę z dowolnego
    bankomatu), ale sądzę, że emerytowi łatwiej będzie załatwić to w okienku
    (np. przy okazji innych opłat). W dodatku w takim mieście może być
    więcej placówek pocztowych niż bankomatów.

    --
    Tomal

  • 7. Data: 2003-03-18 12:42:59
    Od: j...@p...onet.pl

> [...]
    > (np. przy okazji innych opłat). W dodatku w takim mieście może być
    > więcej placówek pocztowych niż bankomatów.

    Być może chodziło o to że:
    1. Na poczcie zwykle kolejki są większe niż do bankomatu
    2. Bankomat jest dostępny całą dobę

    Jacek

  • 8. Data: 2003-03-18 12:55:45
    Od: zoil <k...@n...pl>

    On 18 Mar 2003 13:42:59 +0100, j...@p...onet.pl wrote:

    >Być może chodziło o to że:
    >1. Na poczcie zwykle kolejki są większe niż do bankomatu

    myślisz, że staruszkowie są aż tak zaganiani i nie maja czasu poczekać
    przed okienkiem?

    >2. Bankomat jest dostępny całą dobę

    czyżbyś podejrzewał też bezsenność?

    :)

  • 9. Data: 2003-03-18 13:06:55
    Od: "Van GoGush" <G...@N...onet.pl>

    > 1. Na poczcie zwykle kolejki są większe niż do bankomatu

    Listonosz przyjdzie i przyniesie do domu

    Pozdr

  • 10. Data: 2003-03-18 13:17:41
    Od: "Jacek " <j...@N...gazeta.pl>

    > myślisz, że staruszkowie są aż tak zaganiani i nie maja czasu poczekać
    > przed okienkiem?

    A sądzisz że emeryt/rencista nie ma innych rozrywek/ma zdrowie do stania w
    kolejce?

    > czyżbyś podejrzewał też bezsenność?

    O 18:10 już śpisz? A dobranocka :-)

    Jacek